Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
Majsanna: så segt och tråkigt! Man vill ju absolut inte höra att det är bara att vänta, ännu längre. Man vill ju nuuuuuuuuu! Suck och stön, skulle jag säga om jag var du. Men, om gudarna är på er sida så är väntan över om bara en månad. Det hoppas vi alla här, det lovar jag dig!
Jo, vi funderar allt mer på vagnen. Tror inte att jag skulle bli så depp att jag typ skulle slänga den, om det nu skulle gå åt fanders med pyret i magen. Även om vi väntar med att köpa en ända till typ v 35 eller nåt, kan det ju gå åt skogen ändå så det är väl egentligen inte ens ett argument.
Förresten berättade vi för min mans bästa vän, när han var här på annandagen. Han fyller jämt i juli nästa år och bjöd oss (redan) på festen. "Vi får se om vi kan..." sa vi och först blev han arg, "vad kan vara viktigare än mitt kalas?!?". Men när vi förklarade, portförbjöd han oss istället och var jätteglad för vår skull Vi lovade dock att komma om vi bara tror att vi kan. Han bor visserligen i skogen, 6 mil från vårt BB men han fyller 1:e och barnet blir troligen inte beräknat förrän efter 20:e nånting så rent teoretiskt, borde det vara lugnt med ett party för maken, mig och stora magen...