• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • AxelOlivia

Lillajag: Förstår att du blev sentimental. Tycker att du har rätt att vara bortskämd med illamåendet, räcker gott med det du fick gå igenom före.. Kände bara för att ge dig en stor KRAAAAM!!

• A L T A

Axels mamma Sanna skrev 2008-12-11 09:11:06 följande:

Kanelbulle: Ja kanske bäst att låte bli för att inte riskera något men personligen tror jag inte att lite skadar, men det är ju min åsikt. :)
    Får se om de har någon varmrökt lax över huvudtaget. Kanske tar en liten bit isf. Men vågar nog inte äta mycket. Men de är ju så gott
  • v i r r a

Hej alla... lite egouppdatering. Håll tummarna för oss!

Vi kom just tillbaka från barnmorskan och ska bara äta och sen åka bums till förlossningen!

Jag berättade för min bm att jag tyckte att jag kände som mensvärk på nätterna och hon ville då känna på min livmodertapp. Hon hade svårt att hitta den och när hon väl kände den sa hon att den kändes klart påverkad och att huvudet låg mycket långt ner... Därför åker vi in nu.

fyy.... är nervös nu! Bara v 32 ju!

Hör av mig!

• BejbyBoo
    Svar på #723
    Oj!!! Hjälp!! Här kanske kommer en till bebis inom kort då!?
    Hoppas allt går bra. Lycka till och kram!!
    Ärtan, vår ärta - du är sannerligen ett mirakel!
  • Eva Marianne

Håller tummarna för att allt ska gå bra! Men det gör det säkert!
    Kram!

I min mage bor en liten som ska bli stor
  • lightfish

Virra

Lycka till! Skönt att hon kollade ordentligt så ni kan åka in! Hoppas allt går bra för er! Varm kram! 
  • AxelOlivia

Virra: Skönt att de kollar upp det även på förlossningen. Hoppas allt går bra.

• Mars2007

Internet funkar än.. skumt!!
    Nu måste jag läsa ikapp lite.

• gustafssons

å va kul att bebisarna börjat kika ut nu!!
    Fast det hade varit bra om virras hade stannat ett tag till..

På måndag ska vi se vad det är som gömmer sig där inne..
    Hoppas på en tjej till!!!

Om ni vill kan ni kika på bilder å gissa

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!