Catt: vågar mig nog på ett GRATTIS med tanke på att du förmodligen inte går in här förrän dinn lill* är hos dig! Kanske har det redan hänt, som LF sa!
LF & Kanelbulle: Det där har jag tänkt på, OM det skulle varit illa med illamåendet för mig också. Har t ex 2 hundar som jag motionerar varje dag, för att inte tala om jobbet. Men ni verkar ju klara er bra, ändå! Alltså med att acceptera läget... Fy, för era situationer, att må illa så mycket och länge! AMS, du verkar ju också ha det rätt illa. Lider med er!
Själv har jag inte skrivit på några dagar, men självklart varit en flitig läsare
Det händer inte så mycket och det är jag iofs tacksam för, för jag får säkerligen min del av krämpor med tiden, jag med. Får små hugg i magen lite då och då och har en (för mig) väldigt konstig kosthållning beroende på vad jag är sugen på just när jag ska äta. 5 min senare kan jag få kväljningskänslor av samma produkt... Har fått sluta helt med vissa saker som jag ätit/druckit i flera år. Kaffe, t ex, så gissa om jag är konstant trött! Tycker såklart att det är väldigt skönt att ha det såpass lindrigt än så länge och är nästan glad när det känns nåt alls då det ju gör det hela lite verkligare. Nästa vecka ska vi till BM och det blir väl då det börjar på riktigt lite mer, kan jag tro. Om hon fortsätter räkna på min graviditet som hon gjorde sist (att jag har BF 11/7) så är jag redan i v 11 när jag är hos henne. Något som kan vara bra, har jag kommit fram till (även om jag är rätt övertygad om att hon har fel) för då går ju processen fortare fram till den riktiga inskrivningen och framför allt UL, som jag verkligen längtar till! Med lite tur kan vi kanske få det redan i januari med "hennes" räkning.
Också har jag en FL-fråga: hur ändrar man sin status? Jag har kollat på min profil jättemånga gånger men jag har inte hittat där man skriver in den.