• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • Serafine

Rauur: Jobbigt Hoppas han slipper.

Ego: mensen kom idag. Lite deppigt, men inte så djupt som förra gången. En äl till i år, men bim i januari, nästan tre år sen jag plussade med dottern.
    Jag vet att jag kommer att ångra mig, men just nu vill jag inget hellre än att må illa igen

• lightfish

Rauur

Fan vad pest! Men det är bra att de kollar allt och att han ändå fått komma ganska snabbt. Hoppas snart att ni får ett tydligt besked. Kram!

Serafine
    Gaaaah.... *ger en stor sån där mysig kram* Pepp pepp!
  • Mars2007

Sambon ska till datorn så jag hinner inte läsa ikapp.. ville bara skriva att jag nog försvinner ett tag då vårt internet kopplas bort imorgon för att komma igång (förhoppningsvis) strax innan jul i vårt lilla radhus!!

Stor kram till er alla så länge!!

• BejbyBoo

Lightfish: Verkligen, hade ju kunnat bli förväxlad med någon betydligt sämre person!

Eva Marianne: Ingen fara alls, tyckte bara det var lite kul!

Rauur: Ajdå... förstår att det känns jobbigt. Hoppas att nästa besked blir mer positivt.

Serafine: Åh, vad tråkigt. Förstår att du längtar och vi ska med glädje reta dig lite och påminna dig när du skriver här i tråden om ditt illamående inom en förhoppningsvis snar framtid!

Ego: Här ska ni få se på något kul! Bebis har fått för sig ett gäng gånger om dagen att h*n ska försöka ta sig ut genom naveln. Så under några minuter trycker h*n på så mycket h*n bara kan och så här lajbans ser det ut (kan dock för den som är osäker tala om att det är måttligt skönt):

Ja, hur snygg känner man sig på en skala...?! Räcka ut tungan

Ärtan, vår ärta - du är sannerligen ett mirakel!
  • majsanna

Serafine: Vad tråkigt att mensen kom.

Nu finns det nya bilder på köksbygget på bloggen: majsanna.blogg.se Nu börjar vi kunna använda köket igen. Väldigt skönt!

Jag borde ha ÄL i dagarna så nu gäller det att ligga i...

• henlin
    Catt skrev 2008-12-09 03:25:17 följande:
    Nu har mitt vatten gått och värkarna har börjat så smått... Så pirrigt och nervöst det blev nu... IIiihhh
    Vad spännande! Snart bebis nummer 3 alltså!
  • Rauur

Serafine, Lightfish & FlakeZ:
    Ja, det känns hur trist som helst.. men får hoppas på det bästa.
    Jag hoppas nästan lite att han har det..så han får någon behandling. för liksom, han har vart helt död och slut sen månader tillbaka.
    Och har han inte hemokromatos,vad tusan är det då?

Trist med mensen serafine :(

• gustafssons

jag hinner aldrig med här!!

FLAKEZ
    Min mage ser ut sån oxå!!!

• BejbyBoo
    Svar på #688
    Haha! Visst ser det kul ut?!
    Tur att den inte är så jämt!
    Ärtan, vår ärta - du är sannerligen ett mirakel!
  • lightfish
    FlakeZ
    Spännande! Tänk om han kommer ut den  vägen?

Snor ditt uttryck för övrigt: Ego:Min lilla pojke hade party i magen när jag bestämde mig för att gå upp för 3 1/2 timme sen... Jag är dundersjuk och hostar så jag kräks och inget vi har hemma hjälper ... Funderar starkt på att åka till sjukhuset men vill att Nixx ska få sova till 6-7...sen får jag se.
Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!