• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • BejbyBoo

Eva Marianne: Titta längst upp till höger, bredvid "logga ut"-knappen.

Ärtan, vår ärta - du är sannerligen ett mirakel!
  • Eva Marianne

LF: Tack! Tänk att man kan vara så blind... Fast jag har automatisk inloggning så jag brukar aldrig kolla där uppe. Om det kan vara en (dålig) ursäkt...

I min mage bor en liten som ska bli stor
  • BejbyBoo
    Svar på #672
    Du envisas med att hänvisa till mig som LF...
    Ärtan, vår ärta - du är sannerligen ett mirakel!
  • Eva Marianne

Jaså, har jag gjort det förut? Såg bara det den här gången (sorry!), men visste inte att jag även gjort det innan. Ska skärpa mig!

I min mage bor en liten som ska bli stor
  • Kallo

Catt: Åhh vad kul att det är dags!!

FlakeZ: Tror Eva Marianne får skylla på graviditeten...

• lightfish
    BejbyBoo skrev 2008-12-09 16:35:08 följande:
    Svar på #672Du envisas med att hänvisa till mig som LF...

Det hade ju kunnat vara värre Karin Köpte för övrigt ett till par velour byxor från H&M i dag i färgen lila ... Var sjukt sugen på att köpa ett par till svarta men höll mig . Däremot blev jag nådigt irriterad när jag kom hem med en påse strumpor och trosor från just H&M...färglarmet sitter kvar på trosorna Skrikandes Jag vet inte om jag orkar åka in imorgon igen... *suck*
  • AxelOlivia
    A L T A skrev 2008-12-08 16:25:38 följande:
    Haha, de här med att föredra att spy det ena eller det andra.Igår drack jag mängder med citronvatten och kan säga att det var ingen höjdare att kräkas upp. FYYY vad surt! Älskar citron och kan äta den som man äter en apelsin, men fy vad det var äckligt att kräkas.Haha, vilket samtalsämne
    Att spy just efter alvedon är inte heller någon höjdare, liksom ett tag efter potatis. Och för att inte tala om saffran. Tvii!! ;)
  • lightfish

Pyttipanna är hitills det äckligaste som jag spytt upp.... Skrikandes Har ingen aning när jag klarar av att äta det igen....

• Rauur

Min sambo var ju på sjukan idag..
    Om en månad ska han dit igen för att ta nå prover och se om något har ändrats något.

Men, dom tog ett genprov och det visade sig att han hade den där genen som framkallar hemokromatos :(
    Men sen om han har det är ju en annan femma.

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!