• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • Pumpkin

Felicia6 skrev 2008-12-13 23:15:03 följande:

Hehe sån är alltid jag jag vill få det bokat o klart så ingen annan hinner boka upp sig Hotellet har bara typ 5 bungalows och det är just det hotellet vi vill ha men vi måste bo i deras bungalows.. vill inte bo på hotelldelen Därför måste jag va ute i god tid
    Jag förstår dig, jag gillar också att vara ute i god tid
  • Felicia6
    Pumpkin skrev 2008-12-13 23:21:26 följande:
    Felicia6 skrev 2008-12-13 23:15:03 följande: Jag förstår dig, jag gillar också att vara ute i god tid
    då kan man planera ordentligt jag är en liten planerartant
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • Pumpkin

Felicia6 skrev 2008-12-13 23:24:11 följande:

då kan man planera ordentligt jag är en liten planerartant
    Haha, jag också
  • Bummelumman
    Hotte skrev 2008-12-13 21:59:12 följande:
    Jag frågade på BVC då min lillknodd var sjuk med feber kring 38 grader och fick till svar att det gör ingenting om de sover ute när de har feber.
    Då gör jag med andra ord rätt då. Nu är han på bättringsvägen så jag har inte förstört honom i alla falll...
    Felicia6 skrev 2008-12-13 22:49:53 följande:
    Jag tror bara det är "nyttigt" att dom får lite frisk luft då dom är lite småsjuka. Kanske inte om dom är dunderdåliga, men med lite feber skulle min son få ligga ute oxå
    Precis så känner jag med. Att lite frisk luft har ingen dött av...
    Jag är mamma till en prins så det borde göra mig till drottning!
  • Lillhjärtat04

Kastar in ett inlägg här få se om ni kan hjälpa oss
    Vi har nämligen idétorka här hemma på flicknamn. Vi har förslag till pojknamn som passar med Alicia men inte ett enda flicknamn!

Nu börjar ju BF närma sig så det skulle vara roligt att ha något förslag på både flick o pojknamn när bebis kommer

Så har ni några bra förslag på flicknamn som passar med Alicia?

(Vi vil att det ska vara ett vanligt namn men ändå ett ovanligt...om ni förstår vad jag menar Alltså inte tex Sara, Lisa osv...men ändå inte allt för konstiga heller!)

• Soulie

Alicia och Alexandra

Alicia och Isabelle

Alicia och Cecilia

massa som passar juh, bara välja ett d:

• Tina83

nån som kan rekommendera en bra besiktningsman i närheten av umeå o skellefteå?

ska besikta ett hus i robertsfors

• hally

Alicia o Lovisa
    Alicia o Miranda
    Alicia o Celine
    Alicia o Carla
    Alicia o Villemo
    Alicia o Molly
    Alicia o Agnes
    Alicia o Christine

Lite svårt när man inte har en aning om vad ni gillar
    Lycka till med bebis och namn!

• Tina83

Lillhjärtat04 skrev 2008-12-16 12:18:43 följande:

Kastar in ett inlägg här få se om ni kan hjälpa oss Vi har nämligen idétorka här hemma på flicknamn. Vi har förslag till pojknamn som passar med Alicia men inte ett enda flicknamn! Nu börjar ju BF närma sig så det skulle vara roligt att ha något förslag på både flick o pojknamn när bebis kommer Så har ni några bra förslag på flicknamn som passar med Alicia? (Vi vil att det ska vara ett vanligt namn men ändå ett ovanligt...om ni förstår vad jag menar Alltså inte tex Sara, Lisa osv...men ändå inte allt för konstiga heller!)
    några vi känner har en flicka som heter Alicia, och storasyster helter Vendela
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --