• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • IdaZophie
    Svar på #336
    Mia ?

Vi hade Natalie som andra alternativ.. men jag vart nedröstad av sambon.. =)  Vart en Emma Sofia i stället.
  • Lillhjärtat04

IdaZophie skrev 2008-12-16 20:46:01 följande:

Svar på #336Mia ? Vi hade Natalie som andra alternativ.. men jag vart nedröstad av sambon.. =)  Vart en Emma Sofia i stället.
    Nathalie Heter Alicia i andranamn
  • madigan

nu har vi varit och gjort MR-röntgen på 4-åringen. De gick jättebra!
    Nu väntar bara utredningen så man kan gå vidare .

• maltazar

Ojoj, det var inte lite heller! :(
    Jag kan klippa, men det där vet jag inte om.. väldigt kort på vissa ställen ju..

Trollmamma skrev 2008-12-19 20:40:39 följande:
    Någon här som är duktig på att klippa barn? Min son har klippt sin minsta lillasyster och det skulle verkligen behöva fixas till och jag är urkass på det där... *suck* Bild på förödelsen finns i min blogg: trollmamma.blogspot.com
  • Trollmamma
    maltazar skrev 2008-12-19 22:00:13 följande:
    Ojoj, det var inte lite heller! :( Jag kan klippa, men det där vet jag inte om.. väldigt kort på vissa ställen ju..
    Jo det är väldigt kort... *suck*

Det är rart med barn...ibland Räcka ut tungan
  • maltazar

hehe ja, det där är nog något alla barn går igenom :P
    Tindra var framme med saxen förra året en gång. Klippte luggen och ena sidan, så jag fick jämna till och klippa etapper efter det.

Trollmamma skrev 2008-12-19 22:06:57 följande:
    Jo det är väldigt kort... *suck* Det är rart med barn...ibland
  • Trollmamma
    maltazar skrev 2008-12-19 22:28:16 följande:
    hehe ja, det där är nog något alla barn går igenom :P Tindra var framme med saxen förra året en gång. Klippte luggen och ena sidan, så jag fick jämna till och klippa etapper efter det.
    Ja det är inte första gången han är framme med saxen. Förra sommaren klippte han i Majas hår så vi var tvungen att klippa ganska kort Räcka ut tungan Men det har nu växt ut och nu har hon riktigt långt igen...
  • Felicia6

God jul alla!

Hur hade ni på er julafton? Mycket stress o flängandes runt eller lugnt och skönt? Fick barnen det dom ville ha? Vad fick ni för nåt? Fick ni god mat? tell me everything

Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --