• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • hally

Har hört att det är mättat med mäklare här i stan?
    Inget för mej iaf, är ingen säljare
    Vore ju bra annars, de är duktiga på att suga pengar ur folk, fast så värst omtyckt blir man kanske inte...

• madigan

finns det nån dagis i stan som dom är ute i alla väder?

• Zeen

Madigan - Finns ett ur-och-skur i Ske-hamn och till hösten (?) även ett i Byske.

• Garderobshylla

Då jag missade förra pysselkvällen(surrkväll) tycker jag vi drar ihop en ny!

Så till veckan tycker jag väl att vi kan samlas några och pyssla/surra/fika!

• Bummelumman

Har en liten fråga. Hur gör ni med små barn när de har feber få de ändå sova ute i vagnen på dagen? Lilleman har 38,3 (inte speicellt hög feber) och jag hade honom ute i vagnen idag eftersom han sover bättre där.

Jag är mamma till en prins så det borde göra mig till drottning!
  • jennifer116
    Bummelumman skrev 2008-12-13 18:46:16 följande:
    Har en liten fråga. Hur gör ni med små barn när de har feber få de ändå sova ute i vagnen på dagen? Lilleman har 38,3 (inte speicellt hög feber) och jag hade honom ute i vagnen idag eftersom han sover bättre där.
    Jag har inte dte, mest för att hennes vagn alltid är på dagis
    Men annars skulle jag nog kunna ha henne ute om det var så låg feber.
  • Bummelumman
    jennifer116 skrev 2008-12-13 18:54:34 följande:
    Jag har inte dte, mest för att hennes vagn alltid är på dagis Men annars skulle jag nog kunna ha henne ute om det var så låg feber.
    Okej.  Jag tror egentligen inte att han blir sjukare av att sova ute, men jag kanske har helt fel. Tror ju starkt på att det är bra för barn att sova ute och de flesta sover ju så mycket bättre. Jobbar ju på fsk och där lägger vi dem ute jämt, men vi har dem ju inte när de är sjuka så jag vet inte riktigt hur jag ska göra då.
    Jag är mamma till en prins så det borde göra mig till drottning!
  • jennifer116
    Bummelumman skrev 2008-12-13 18:57:18 följande:
    Okej.  Jag tror egentligen inte att han blir sjukare av att sova ute, men jag kanske har helt fel. Tror ju starkt på att det är bra för barn att sova ute och de flesta sover ju så mycket bättre. Jobbar ju på fsk och där lägger vi dem ute jämt, men vi har dem ju inte när de är sjuka så jag vet inte riktigt hur jag ska göra då.
    Jag tror att det är nyttigt också för dom att vara ute, trots att de är sjuka.men bara då de är lite sjuka, som din nu.
    Behöver väl frisk luft för att friskna till mer enligt mej. Men jag kan ju ha fel
  • maltazar

Nä, jag tror inte det är någon fara. Man blir ju inte sjuk av att vara ute :) Och i vagnen ligger de ju helt skyddade, ingen blåst o så.. Är de blåsigt ute, så släng över en filt så det inte drar in där :)
    Småbarn har ju ofta feber också, men behöver inte va "sjuka" för det.

Bummelumman skrev 2008-12-13 18:57:18 följande:
  • maltazar

jennifer116: 3 dagar bara nu? till bf då eller har du fått planerat snitt el. förlossning?

Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --