• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • porslinsd0cka

har läst här tråden att june ocksågår från pojkvännen..

• Svart ros

Det tar slut med hennes pojkvän/sambo och sedan träffar hon en ny som hon får en till dotter med.

Imas skrev 2009-01-30 16:43:52 följande:
    Ja Vad händer med June etc
  • Lovley

hur många år är det framspolat?
    jag mennar dem ansnitten som vi ser nu kanske är från 2007 talet eller nått

• Helennnna

Lovley skrev 2009-01-30 19:29:49 följande:

hur många år är det framspolat? jag mennar dem ansnitten som vi ser nu kanske är från 2007 talet eller nått
    Jag ungrar med, fast jag tror att dom är från 06 kankse tillomed? jag vet inte, fick bara för mig det.. för när man läser här så värkar det ju ha hänt så mycket.
  • Miiikaaa

Helennnna skrev 2009-01-30 19:38:41 följande:

Lovley skrev 2009-01-30 19:29:49 följande:
    Jag ungrar med, fast jag tror att dom är från 06 kankse tillomed? jag vet inte, fick bara för mig det.. för när man läser här så värkar det ju ha hänt så mycket.
    jo det stämmer nog, för jag har också hört att den här säsongen är från 06.. så vi ligger ju ca 2 år efter.
  • lovely storm

har för mig att hon sa i tidigare avsnitt att hon skulle ha 5 barn innan hon var 25!

• kvinna 86

fick för mig att jag läst det här i tråden men det var kanske nån annan.. men är nästan säker på¨att det var den camilla de menade. men som sagt skrev att jag inte var helt säker

• kvinna 86

såg nu att det var här i tåden jag läst det står dock att de går isär, inte att de skiljer sig (efter att han varit otrogen) men att de inte vet hur det är nu

• Imas

Hur får dom till alla syskon till sina barn, här har vi det segt på fronten till min egen syskonverkstad. Dom kanske har något speciellt kranvatten i Danmark

• diod

vad kommer hända med hon som är gravid med simon? är simon ihop med exet igen?

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)