• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • DizNick

Eller så kanske vi ska börja röka=) det verkar ju varenda familj göra där och barnen bara ploppar ut hehe.

Imas skrev 2009-01-30 21:20:00 följande:
    Hur får dom till alla syskon till sina barn, här har vi det segt på fronten till min egen syskonverkstad. Dom kanske har något speciellt kranvatten i Danmark
  • Misty W

jag tror på rökning!

diod skrev 2009-01-30 22:01:55 följande:
    vad kommer hända med hon som är gravid med simon? är simon ihop med exet igen?
    Sofie får en son men jag tror inte nån av tjejerna är med simon sen. vet att michelle och sofie träffas med barnen. lilla pojken tror han heter elias är ju viktorias lillasyster.
  • BabyJay
    Misty W skrev 2009-01-31 20:37:33 följande:
    jag tror på rökning! Sofie får en son men jag tror inte nån av tjejerna är med simon sen. vet att michelle och sofie träffas med barnen. lilla pojken tror han heter elias är ju viktorias lillasyster.
    lillebror va???
    Mamma till Freja, född 080706
  • Tessou

Undrar över Ronni och Camilla, tror de heter så.. de som nyss köpt hus iaf. Kommer de fortsätta vara tillsammans? Vad blir det för kön på barn nr 2?

Tycker det är hon och Nadja som är de enda vettiga mammorna i den serien..

• Elisabeth83

Vad jag har sett så dår de en son till i alla fall.. så länge jag sett har de varit tillsammans :)

Tessou skrev 2009-02-03 19:01:38 följande:
    Undrar över Ronni och Camilla, tror de heter så.. de som nyss köpt hus iaf. Kommer de fortsätta vara tillsammans? Vad blir det för kön på barn nr 2? Tycker det är hon och Nadja som är de enda vettiga mammorna i den serien..
  • Sexymala

Har det diskuterats tidigare i tråden vad som händer med Nadja eller? Har inte läst allt. men berätta gärna vad ni vet. Jag är nyfiken!!

• Sexymala

äh, strunt i det. Läste tråden istället. Bättre så

Om det inte finns ny info såklart!

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)