• svensdotter

Platt rumpa

någon som har några bar tips på platt rumpa tränar flera dagar i v på gym men inte hittat någon instruktör som kan hjälpa mig så jag frågar här inne...
    någon som kan nån bra:)??
    gärna en platt mage övning också

• Svar på tråden Platt rumpa
  • MaryJ

Håller med många andra... Platt rumpa??? Va?? Hur kan man vilja ha det? haha...

• Yempa

spelar det någon roll vad man vill ha?

MaryJ skrev 2008-12-10 18:04:09 följande:
    Spelar det någon roll att man vill ha platt rumpa? Jag menar, varför klanka ner på det? herregud, vi alla vill väl ha olika saker och ting...du kanske har hamnat i fel forum om du inte gillar platt rumpa...
  • Shitzu

MaryJ skrev 2008-12-10 18:04:09 följande:

äsch de väl inge o haka upp sig på..
  • Yempa
    Shitzu skrev 2008-12-10 19:15:07 följande:
    MaryJ skrev 2008-12-10 18:04:09 följande: äsch de väl inge o haka upp sig på..
    Nej inte för min del, tycker bara det är trist att folk har såna nedlåtande kommentarer. Speciellt i ett forum där TS faktiskt vill ha råd om en platt(are) rumpa
  • MaryJ
    Misssy skrev 2008-12-10 19:08:08 följande:
    spelar det någon roll vad man vill ha? Spelar det någon roll att man vill ha platt rumpa? Jag menar, varför klanka ner på det? herregud, vi alla vill väl ha olika saker och ting...du kanske har hamnat i fel forum om du inte gillar platt rumpa...
    nej nej, jag klankar inte ner... Folk får se ut precis som dom vill.. Tycker bara det är lustigt att man vill ha platt rumpa, för mig är det ungefär samma som att vilja ha en fet chipsmage.. Men som sagt smaken är som baken.. För mig får ni gärna ha hur platta rumpor ni vill.. Alla har ju olika åsikter.

Btw, visste inte att familjelivs forum var till för folk som vill ha platta rumpor. För då är jag verkligen fel ute..
  • MaryJ
    Misssy skrev 2008-12-10 19:24:32 följande:
    Nej inte för min del, tycker bara det är trist att folk har såna nedlåtande kommentarer. Speciellt i ett forum där TS faktiskt vill ha råd om en platt(are) rumpa
    Tycker inte det var nedlåtande, mest nyfiken faktiskt.. fast vissa kanske är känsligare än andra... men jag ber om ursäkt till ts om hon blev ledsen.. Jag hoppas att hon får en riktigt platt rumpa.. 

(även fast jag tycker det låter elakt att säga så till någon)
  • blommanigbg

Det bästa är nog att inte träna alls. Göra så lite som möjligt samtidigt som man bantar.. Om man vill ha plattare rumpa..

• Judy

MaryJ skrev 2008-12-10 19:39:22 följande:

Tycker inte det var nedlåtande, mest nyfiken faktiskt.. fast vissa kanske är känsligare än andra... men jag ber om ursäkt till ts om hon blev ledsen.. Jag hoppas att hon får en riktigt platt rumpa..  (även fast jag tycker det låter elakt att säga så till någon)
    Inte nedlåtande mot ts men nedlåtande mot dem som läser och verkligen har en platt rumpa, och kanske, hör och häpna, tycker den är fin!
  • Yempa
    MaryJ skrev 2008-12-10 19:39:22 följande:
    Tycker inte det var nedlåtande, mest nyfiken faktiskt.. fast vissa kanske är känsligare än andra... men jag ber om ursäkt till ts om hon blev ledsen.. Jag hoppas att hon får en riktigt platt rumpa..  (även fast jag tycker det låter elakt att säga så till någon)
    Skulle det vara okej om jag säger att stora tjocka rumpor är fult och osmakligt? Nja jag tror inte det. Det var bara så jag menade, att folk kanske tar illa upp eftersom vi faktiskt skriver i ett forum om just platt rumpa..
  • svensdotter

ingen vet väl hur STOR rumpa jag har nu heller....??
    och NEJ alla killar gillar inte stora rumpor.. min sambo gillar mig o min rumpa men JAG tycker om platta rumpor och det ä väl jag som skall leva med den

Svar på tråden Platt rumpa