• svensdotter

Platt rumpa

någon som har några bar tips på platt rumpa tränar flera dagar i v på gym men inte hittat någon instruktör som kan hjälpa mig så jag frågar här inne...
    någon som kan nån bra:)??
    gärna en platt mage övning också

• Svar på tråden Platt rumpa
  • MaryJ
    Misssy skrev 2008-12-11 08:00:30 följande:
    Skulle det vara okej om jag säger att stora tjocka rumpor är fult och osmakligt? Nja jag tror inte det. Det var bara så jag menade, att folk kanske tar illa upp eftersom vi faktiskt skriver i ett forum om just platt rumpa..
    klart du får säga det! alla är ju tillåtna att tycka olika..
  • trebarsmamma

åå vilken bra tråd, ska börja träna som ni har skrivit redan ikväll, jag vill att min rumpa blir fastare igen,

• Judy

MaryJ skrev 2008-12-11 12:13:33 följande:

klart du får säga det! alla är ju tillåtna att tycka olika..
    Klart man FÅR säga det, du får till och me dgå fram till en främling på stan och säga det, men är det schysst?
  • MaryJ
    Judy skrev 2008-12-11 13:36:45 följande:
    MaryJ skrev 2008-12-11 12:13:33 följande: Klart man FÅR säga det, du får till och me dgå fram till en främling på stan och säga det, men är det schysst?
    om jag startade en tråd, "jag vill ha en stor och fläskig rumpa, vilka chips rekomenderar ni?" och någon skrev "Vaa?? Vill du ha en stor fläskig rumpa? WHY???" Så skulle jag tycka det var en ok fråga... Men det är ju bara vad jag tycker.. Som sagt alla är ju olika känsliga..
  • Judy

MaryJ skrev 2008-12-11 13:43:29 följande:

om jag startade en tråd, "jag vill ha en stor och fläskig rumpa, vilka chips rekomenderar ni?" och någon skrev "Vaa?? Vill du ha en stor fläskig rumpa? WHY???" Så skulle jag tycka det var en ok fråga... Men det är ju bara vad jag tycker.. Som sagt alla är ju olika känsliga..
    Eller om man skriver som du gjorde i denna tråd, den kommentaren känns mer kränkande. Vill poängtera att jag själv inte tog illa upp personligen men reagerade på att andra kan göra det.

Fet rumpa??? Va?? Hur kan man vilja ha det? haha...
  • Myrtille

Men det låter lite konstigt att vilja träna sig till en platt rumpa, ändå. Det går ju inte.
    Fast, javisst. Platt? Nej...bästa tipset då är väl att låta muskler och fett förtvina i svält.

• MaryJ
    Judy skrev 2008-12-11 13:48:23 följande:
    MaryJ skrev 2008-12-11 13:43:29 följande: Eller om man skriver som du gjorde i denna tråd, den kommentaren känns mer kränkande. Vill poängtera att jag själv inte tog illa upp personligen men reagerade på att andra kan göra det.Fet rumpa??? Va?? Hur kan man vilja ha det? haha...
    Jag personligen skulle inte ta illa upp.. Hade vart en annan sak om ts hade skrivit en tråd om att hon har platt rumpa och vill ha en putigare, och någon skriver "platt rumpa haha va fult" eller desamma om fet rumpa..

Men nu är det ju ett val hon gör att hon vill ha en platt rumpa, då antog jag att hon inte skulle ta illa upp om någon (läs jag) skrev så.
  • Judy

MaryJ skrev 2008-12-11 13:54:22 följande:

Jag personligen skulle inte ta illa upp.. Hade vart en annan sak om ts hade skrivit en tråd om att hon har platt rumpa och vill ha en putigare, och någon skriver "platt rumpa haha va fult" eller desamma om fet rumpa.. Men nu är det ju ett val hon gör att hon vill ha en platt rumpa, då antog jag att hon inte skulle ta illa upp om någon (läs jag) skrev så.
    Okej, men varför gå in i en tråd och endast skriva det och inget råd om hur hon faktiskt ska göra? en undran bara.
  • Myrtille

Min spontana tanke när jag läste ts vara att det måste vara en felformulering eller missuppfattning. Det är lätt hänt att tro att folk antingen vill ha en liten äppelkäck rumpa eller en gungig big-mamarumpa, men att vilja åstadkomma en _platt_ rumpa (och detta genom träning?!?) är lite som att fråga vilka träningsövningar som ger hängbuk. Förvånande OCH ologiskt.

Judy skrev 2008-12-11 13:56:54 följande:
    MaryJ skrev 2008-12-11 13:54:22 följande:
    Okej, men varför gå in i en tråd och endast skriva det och inget råd om hur hon faktiskt ska göra? en undran bara.
  • fjunmamma

Kan det inte vara så att ts vill ha tips på träning FÖR sin platta rumpa, så att den blir rundare?

Svar på tråden Platt rumpa