Platt rumpa
någon som har några bar tips på platt rumpa tränar flera dagar i v på gym men inte hittat någon instruktör som kan hjälpa mig så jag frågar här inne...
någon som kan nån bra:)??
gärna en platt mage övning också
någon som har några bar tips på platt rumpa tränar flera dagar i v på gym men inte hittat någon instruktör som kan hjälpa mig så jag frågar här inne...
någon som kan nån bra:)??
gärna en platt mage övning också
åå vilken bra tråd, ska börja träna som ni har skrivit redan ikväll, jag vill att min rumpa blir fastare igen,
MaryJ skrev 2008-12-11 12:13:33 följande:
MaryJ skrev 2008-12-11 13:43:29 följande:
Men det låter lite konstigt att vilja träna sig till en platt rumpa, ändå. Det går ju inte.
Fast, javisst. Platt? Nej...bästa tipset då är väl att låta muskler och fett förtvina i svält.
MaryJ skrev 2008-12-11 13:54:22 följande:
Min spontana tanke när jag läste ts vara att det måste vara en felformulering eller missuppfattning. Det är lätt hänt att tro att folk antingen vill ha en liten äppelkäck rumpa eller en gungig big-mamarumpa, men att vilja åstadkomma en _platt_ rumpa (och detta genom träning?!?) är lite som att fråga vilka träningsövningar som ger hängbuk. Förvånande OCH ologiskt.
Kan det inte vara så att ts vill ha tips på träning FÖR sin platta rumpa, så att den blir rundare?