• svensdotter

Platt rumpa

någon som har några bar tips på platt rumpa tränar flera dagar i v på gym men inte hittat någon instruktör som kan hjälpa mig så jag frågar här inne...
    någon som kan nån bra:)??
    gärna en platt mage övning också

• Svar på tråden Platt rumpa
  • Judy
    Svar på #39
    Håller inte med där, att ha platt rumpa är inte allmänt "fult", men hängmage är enligt många fult, och det är några som kommit med tips hur man ska träna bort sin rumpa, genom pulshöjande träning, fettförbränning. Men du kan ju inte gå från att ha platt mage till att få hängmage genom enbart träning.
  • Prinsessan Leia

usch fullkomligt hatar min platta rumpa, skulle mer än gärna ha en fin form på den! nån som vet hur man får en spänstig rumpa isl?

• Myrtille

Att krympa rumpan är för all del ett vanligt önskemål, men då brukar det ju vara åt "äpple"-hållet, dvs fast, liten, rund och käck.

Judy skrev 2008-12-11 14:06:29 följande:
    Svar på #39Håller inte med där, att ha platt rumpa är inte allmänt "fult", men hängmage är enligt många fult, och det är några som kommit med tips hur man ska träna bort sin rumpa, genom pulshöjande träning, fettförbränning. Men du kan ju inte gå från att ha platt mage till att få hängmage genom enbart träning.
  • MaryJ
    Judy skrev 2008-12-11 13:56:54 följande:
    MaryJ skrev 2008-12-11 13:54:22 följande: Okej, men varför gå in i en tråd och endast skriva det och inget råd om hur hon faktiskt ska göra? en undran bara.
    För att jag är nyfiken på varför man vill ha en platt rumpa.. Som jag sa från början..
  • Judy

Myrtille skrev 2008-12-11 14:09:08 följande:

Att krympa rumpan är för all del ett vanligt önskemål, men då brukar det ju vara åt "äpple"-hållet, dvs fast, liten, rund och käck.
    Ja det är kanske vad de flesta vill ha, men denna tråd handlade om att ts ville ha en platt rumpa, sen hur ts definierar platt rumpa vet jag inte. Men det är fortfarande inte "allmänt känt" att en platt rumpa är fult.
  • Judy

MaryJ skrev 2008-12-11 14:11:14 följande:

För att jag är nyfiken på varför man vill ha en platt rumpa.. Som jag sa från början..
    Okej, jag hade redan svarat på den frågan, men inte ts, men många hade redan frågat det tidigare så hon skulle nog så småningom ha sett frågan och svarat
  • Myrtille

Det beror väl på vem du frågar. Jag tror att en majoritet anser det, även om jag förstås unnar alla precis så platta rumpor som de önskar.

Judy skrev 2008-12-11 14:11:18 följande:
    Myrtille skrev 2008-12-11 14:09:08 följande:
    Ja det är kanske vad de flesta vill ha, men denna tråd handlade om att ts ville ha en platt rumpa, sen hur ts definierar platt rumpa vet jag inte. Men det är fortfarande inte "allmänt känt" att en platt rumpa är fult.
  • MaryJ
    Judy skrev 2008-12-11 14:12:21 följande:
    MaryJ skrev 2008-12-11 14:11:14 följande: Okej, jag hade redan svarat på den frågan, men inte ts, men många hade redan frågat det tidigare så hon skulle nog så småningom ha sett frågan och svarat
    ok, men jag var nyfiken ändå.
  • Myrtille

MaryJ skrev 2008-12-11 14:11:14 följande:
    Okej, jag hade redan svarat på den frågan, men inte ts, men många hade redan frågat det tidigare så hon skulle nog så småningom ha sett frågan och svarat
    Du menar när du skriver:
    "jag vill nog inte ha en helt platt rumpa, men en mindre vill jag ha, antagligen för att jag alltid haft en stor Eller stor är den väl inte i sig, men ser stor ut för att jag har så smala ben. En liten OCH vältränad vore perfekt "

Dvs du vill ha en liten och vältränad. Inte platt. Alltså.
  • Judy

Myrtille skrev 2008-12-11 14:14:44 följande:

Du menar när du skriver: "jag vill nog inte ha en helt platt rumpa, men en mindre vill jag ha, antagligen för att jag alltid haft en stor Eller stor är den väl inte i sig, men ser stor ut för att jag har så smala ben. En liten OCH vältränad vore perfekt " Dvs du vill ha en liten och vältränad. Inte platt. Alltså.
    Ja men nu var jag ju inte TS.
Svar på tråden Platt rumpa