Platt rumpa
någon som har några bar tips på platt rumpa tränar flera dagar i v på gym men inte hittat någon instruktör som kan hjälpa mig så jag frågar här inne...
någon som kan nån bra:)??
gärna en platt mage övning också
någon som har några bar tips på platt rumpa tränar flera dagar i v på gym men inte hittat någon instruktör som kan hjälpa mig så jag frågar här inne...
någon som kan nån bra:)??
gärna en platt mage övning också
Nej, jag menar bara att om man använder en muskel mycket så tenderar den att växa, och glutéerna är inget undantag.
ingen aning... !!!!!!!!!!!!!!!!
Seriöst, vad fasen har hänt med den här tråden som började så bra????
Folk som inte är intresserade av att ha en platt(are) rumpa kan väl bara lämna detta forum istället för att vara otrevlig?
crosstrainern gav mig mindre platt rumpa, märkbart.
så ni som Vill ha mer put rumpa upp på en crosstrainer, och hoppas på att ni får samma effekt som jag.
Jag tycker inte att det är otrevligt att påpeka faktum. Person A vill ha platt rumpa. Person B tipsar om utfallsövningar och benpress. Jag säger att utfall och benpress inte ger platt rumpa (=faktum).
Vem är otrevlig?
Dessutom verkar det ju inte vara någon enda som har svarat i den här tråden som vill ha platt rumpa. Så om en egen önskan om platt rumpa skulle vara inträdeskrav till diskussionen skulle det inte finnas någon diskussion alls.
Då ägnar du dig åt helt fel typ av träning.
Myrtille skrev 2008-12-12 09:35:51 följande:
Efter att ha läst fortsättningen på tråden tycker jag nog fortfarande det verkar lättast om ts och jag byter rumpa med varann! Fast det är klart vem vill inte köra David Kirsch playpus walk??? Var får man tag på en medicinboll kan man ju fråga sig då????