LCroft skrev 2009-02-07 07:37:12 följande:
Välkommen säger hon som nästan aldrig skriver mer Men till din fråga, nej de menade nog att ditt nick var lite svårt att skriva Därför som jag citerade för att inte behöva kolla hur du stavar det Ja och välkommen alla andra nya också! Kommer inte alls ihåg nåt annat jag skulle kommentera, tycker jag går på verkligen sparlåga nuförtiden, jobb och familj tar upp allt tid. Men idag ska vi och titta på en gammal kökssoffa, vill verkligen ha en, hur vi ska få plats är en annan femma, funderade lite på att sätta den i det rum som vi har som spis/lek/datarum. Får se hur den ser ut och om den alls passar in. Sen när vi får utbyggt vinden har jag tänkt mig den som säng åt Ida. Men än ryms den verkligen inte upp
Kan tänka mig att det är en fin soffa.

chicago1 skrev 2009-02-07 09:51:20 följande:
Ja så har vi kommit hem efter en vecka i fjällen, vi har haft jätte trevligt bortsätt att alla vart super förkylda, men barna blev som tur sjuk dom sista dagarna så vi han åka slalom mm men nu sitter jag dör jag sitter med lillen som har 40 i feber, känns inte så roligt att leta utlandsresa för mig och gubben då, menjag vet ju att han i och för sig är bättre efter helgen
Krya på er! Det är ju så tråkigt de där bacillsjukdomarna.