• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpixnpga.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m35945794.html

Shoppingtrådar:
    SVERIGE A-K
    SVERIGE L-Z
    UTLANDET
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
  • Mettan69

LissAnna: Du är en klippa man alltid kan lita på. Tack för den nya tråden.

• Hjorthan

God förmiddag!

TACK Stina för den nya tråden!

Jag är hemma från jobb idag, är förkyld och har feber, känner mig ganska liten och eländig.   (Är nog väldigt manlig när det kommer till sjukdomar. )

• Mettan69
    Hjorthan skrev 2008-12-01 11:23:31 följande:
    God förmiddag!TACK Stina för den nya tråden! Jag är hemma från jobb idag, är förkyld och har feber, känner mig ganska liten och eländig.   (Är nog väldigt manlig när det kommer till sjukdomar. )
    Din stackare. Inte roligt att vara sjuk. Tyvärr så är jag också som en karl när jag blir sjuk. Förutom att jag vill vara ifred. Hoppas det går över fort.

Skickar varma friska kramar till dig med låååånga armar.
  • Hjorthan
    Mettan69 skrev 2008-12-01 11:35:15 följande:
    Din stackare. Inte roligt att vara sjuk. Tyvärr så är jag också som en karl när jag blir sjuk. Förutom att jag vill vara ifred. Hoppas det går över fort. Skickar varma friska kramar till dig med låååånga armar.
    Tack vännen, det värmer!
    Skönt att höra att det inte bara är jag som blir gnällig när jag är sjuk!
  • Tinkerbel

Hej!

Vad bra med en ny tråd!

Lissanna: Fnissade lite för mig själv när jag läste vad din son tyckte om den märkliga innehållet i "lampan", hi, hi...

• LissAnna
    Hjorthan skrev 2008-12-01 11:23:31 följande:
    God förmiddag! TACK Stina för den nya tråden! Jag är hemma från jobb idag, är förkyld och har feber, känner mig ganska liten och eländig.   (Är nog väldigt manlig när det kommer till sjukdomar. )
    Haha...är du manlig? Kan jag aldrig tro.
    Krya på dig gumman.
    Tinkerbel skrev 2008-12-01 13:31:14 följande:
    Hej! Vad bra med en ny tråd! Lissanna: Fnissade lite för mig själv när jag läste vad din son tyckte om den märkliga innehållet i "lampan", hi, hi...
    Ja, det är synd om ungarna, som har föräldrar som håller på så mycket med inredning, så man inte ser skillnad på saker och ting.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9