• Senap

Bugaboo tråd nr 16

Sogu skrev 2009-01-06 10:17:00 följande:
    Hej! Läser här en del och har frågat lite innan.... men nu måste jag fråga igen. Rekommenderar ni det gamla chassit framför det nya? Bytte de inte chassi för att det gamla krånglade? Vad var det som krånglade med det gamla chassit med vingmuttrar och vad är det som krånglar med det nya chassit? TACK för svar. Kollar begagnatmarknaden nämligen...
    Det gamla byttes ut då de aldrig var nöjda med formgivningen på vingmuttrarna. De nya snäppfästena är mer i vagnens övriga formgivning. Tyvärr så har de problem med deras robusthet då de fallerar lite väl ofta.
    Det enda "problem" som fanns med gamla vagnen var att folk pumpade hjulen för hårt så de exploderade. (ska vara 1 bar dvs vanligt lufttryck)
    De passade alltså på samtidigt att byta ut hjulen till foamhjul samt lite annat (se blogg)

Men det fanns inga problem med gamla chassit som skulle rättas till.
    My sugar is raw
  • Senap
    Sogu skrev 2009-01-06 10:54:25 följande:
    Shoegirl skrev 2009-01-06 10:23:33 följande: Okej tack så mycket, men finns problemet på det nya chassit även om man inte behöver "förlänga" handtaget så att säga..? Om man har handtaget längst ner, vill det ändå åka upp när man drar den uppför en trappa eller liknande.. för det är väl det som händer va?
    Om fästet inte tar ordentligt spelar det ingen roll i vilken höjd handtaget är ställt.
    Garanti gäller endast den första ägaren varför jag inte skulle köpa nya chassit begagnat. Men det är ju jag det.
    My sugar is raw
  • Senap
    Svar på #1768
    Fleecen tål regn
    My sugar is raw
  • Senap

*stirrar så ögonen tåras efter bilden*

My sugar is raw
  • Senap
    Kajsan skrev 2009-01-06 21:07:39 följande:
    Kajsans stora låda ?
    mallan brallan skrev 2009-01-06 20:54:53 följande:
    Hörni girls, tips på det mest välfyllda åkpåse-lagret i Stockholm??
    Är det inte i påsen under Mamma2003s säng? *funderar*
    My sugar is raw
  • Senap
    God Is A Girl skrev 2009-01-06 21:38:37 följande:
    Kan man köpa till bumperbar till geckon? Och passar camens sufflafästen på den? Och kan man ha camens ram på den med? Många frågor blev det.. tacksam för svar
    Ja, minns ej, nej
    My sugar is raw
  • Senap
    Shoegirl skrev 2009-01-06 21:43:23 följande:
    Ja, minns ej, nej
    Fan jag skrev ju fel
    nej, jag minns inte men tysom jag trodde ja, nej.
    My sugar is raw
  • Senap
    Lille Mammsen skrev 2009-01-07 11:09:18 följande:
    Ingen som hört om "gubben" ska öppna igen för REA????? Någon som ska dit?? Inboxa mig gärna då!
    Jag kan kolla förbi imorgon när jag ska till jobbet. (nära)
    My sugar is raw
  • Senap
    daniels baby skrev 2009-01-07 10:53:10 följande:
    girls vart kan man fynda en ram till bugga???? EJ ANNONS!!
    1100:- i butik. Annonser på blocket och trader är ovanliga.
    My sugar is raw
  • Senap

Kiwi Kid har endast Mico - vet inte om den säljs i EU. Vi har olika säkerhetsregler så alla bilstolar säljs ite i båda "länderna". *här tar mitt minne slut*

Babytravel lönar sig inte då det blir 2000 + frakt ungefär.

Ta priset och kolla på forex.se så får du ett ungefärligt pris i SEK.

My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16