• Senap

Bugaboo tråd nr 16

3barnsmor35 skrev 2009-01-01 18:38:25 följande:
    Shoegirl, Fråga om lov...hur menar du nu
    Blir mest vansinnig över alla "ska övertala mannen"-kommentarer.
    Jag är ingen underdånig hemmafru som behöver någon överkuckus godkännande.
    Jag gör vad jag vill. (även om vi såklart är pratar igenom stora inköp - men fråga om lov... not likely)
    My sugar is raw
  • Senap
    Kajsan skrev 2009-01-03 16:44:27 följande:
    Ja det funkar alldeles utmärt, jag tror Kidzshop har inne, tror de kostar 1100 eller nåt sånt, jag köpte en i somras
    Varför sålde du inte extraramen till mig?
    *surar över Kajsans brist på telepatisk förmåga*

My sugar is raw
  • Senap
    Kajsan skrev 2009-01-03 16:58:26 följande:
    Jag gjorde ett hemmabygge av den sen eftersom jag hade ett extra chassi, extra framhjul och en extra komplett liggdel. Så det var bara att fynda det andra billigt och bygga bugga
    *fnys*
    My sugar is raw
  • Senap
    Boomchakalaka skrev 2009-01-04 10:29:24 följande:
    Hallå alla bugga-fantaster! Skulle behöva ett snabbt svar! Känner mig lite okunnig men.....köpte igår vinterhjul till buggan. Blev jätte förvånad när jag såg att det var lufthjul. Är alla vinterhjul sådana eller fick jag ett par gamla? Undrar även över hur fasiken jag ska pumpa dom? Har provat med båda de cyckelpumparna jag har men ingen passade. Vi ska åka iväg på semester om ett par timmar och jag börjar få panik......nån som kan hjälpa?
    Ja det är lufthjul. Samma ventil som till bildäck - du kan pumpa dem hos cykelhandlare eller på bensinstationen. Max 1 bar dock. De ska inte vara hårda utan fjädra för de är en del av fjädringen.
    My sugar is raw
  • Senap
    Randig Panda skrev 2009-01-04 13:45:19 följande:
    Hejhej jag har en fråga om regnskyddet, letade efter svar i länken som står i TS men hittade inget om regnskydd+liggdel. Går det inte att ha regnskydd på liggdelen eller man ska köpa ett vanligt regnskydd? fattar inte haha
    Du fäster det på ramen och det är samma ram till både ligg och sittdel.
    Så ja - du kan ha det på liggdelen.
    My sugar is raw
  • Senap
    Joddan skrev 2009-01-04 18:53:14 följande:
    Nu var det en till som ringde och ville köpa VAGNEN FÖR 500:-!!! SERIÖST!!!! 
    Jag anar att de bara tittar på bilden.
    My sugar is raw
  • Senap

*slår på stort och bjuder 620:- *

panzermensch skrev 2009-01-04 19:04:44 följande:
    Jävligt snygg vagn, släpper du den för 500? Kan ge dig 600 om du håller den åt mig
    My sugar is raw
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-01-04 19:06:26 följande:
    701,99 :-
    #&¤%&€¤

*tvekar*
    My sugar is raw
  • Senap
    Joddan skrev 2009-01-04 20:47:38 följande:
    Dem kan nog inte det Har haft 4 kvinnor och 1 man, varav 1 som inte kunde svenska alls och de andra bröt...Så de kanske inte kan läsa... Men då borde man inte ringa!
    Ja, eller gå efter talesättet:
    If a deal seems too good to be true - it usually is.
    My sugar is raw
  • Senap
    Svar på #1624
    Jag skulle nog plocka ut en ny vagn på försäkringen.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16