• Senap

Bugaboo tråd nr 16

Soo Juicy: Tack för svaret Hmmm låter ju bra. Måste nog släpa mig till Bonti någon dag...
    My sugar is raw
  • Senap
    AnniPanni skrev 2008-12-27 21:15:24 följande:
    Shoegirl skrev 2008-12-27 18:40:22 följande: Jag har iof en carry all - men den mindre gaian har fack så att det räcker. Har för mig att den ser ut som carry allen på insidan bara mindre Två bra fack på ena sidan, fack för mobil, två termosfack för flaskor, ett fack med plastad insida för blöta kläder. Två fack på utsidan fram och två på sidan och skötbädden baktill. Nope den har inga fästen till men jag köpte till ett par ifrån Tinkafu och de passar perfekt både på Gaian och buggan www.blocket.se/vi/19370237.htm?ca=23_13_s
    Jättetack Måste kolla in den.
    My sugar is raw
  • Senap
    Svar på #1174
    Köpt en Cam-ram och sufflettbågar med fästen.
    Då får du en otroligt lättstyrd Cam
    som då också är lite större än Frogen - bra om man får långa barn.
    My sugar is raw
  • Senap
    mallan brallan skrev 2008-12-29 11:45:09 följande:
    Va fan länkar ni inte till den här tråden i den gamla för?! Helvete, hur fan ska vi gamla rävar hitta hit? Ordning i tråden...
    Ja, jag fick också leta. Skrikandes *fnys*

My sugar is raw
  • Senap
    SooJuicy skrev 2008-12-29 15:58:44 följande:
    Nån som minns "buggakopierna" på blocket....A La Carte Baby Expo? Nu säljer de en inbytt bugaboo www.barnvagnnu.se/text1_26.html
    Den hade de förrut men den var "såld" när de ringde på den. Konstigt att den kommit tillbaka.
    My sugar is raw
  • Senap
    Kajsan skrev 2008-12-29 17:30:20 följande:
    Stor chans att de har en inbytes vagn. Är det nån som vart där då och sagt att de gääärna vill ha en plastkopia, men inte har råd, men ni kan väl ta min Bugaboo Cameleon som delbetalning ?
    Särskilt när dom säljer vagnen till "kampanjpriset" 2900:-

Sedan att kampanjpriset är mer än 50% rabatterat mot "originalpriset" kan man ju också fundera över. Jag har inte sett en enda av deras annonser med "originalpriset"
    My sugar is raw
  • Senap

*funderar på att kommentera att vinterhjulen är luftfyllda*

My sugar is raw
  • Senap
    3barnsmor35 skrev 2008-12-30 16:24:10 följande:
    Står det i den fina bloggen? Jag vågade inget annat än att läsa den först innan jag gav mig in här
    Eum - nej, jag tror inte det. Generad
    My sugar is raw
  • Senap
    mamma2003 skrev 2008-12-30 17:24:18 följande:
    HA! Där fick du för att du var spydig. Jag bekräftade eftersom det var mycket "så vitt jag vet", "tror jag" och "jag är inte säker" *blänger surt på Shoegirl och önskar henne en tur med Gustavsbergsbussen*
    Var jag spydig? Jag fick bara lust att tjata lite jag med.

Jag vet inte än om det kommer vinterhjul a la foam när lufthjulen är slutsålda men jag anar det då det kostar pengar att ha flera typer av artiklar i sitt produktflora
    /ingenjören

Jag vill inte skriva i bloggen om jag inte tror mig veta.

Går bussen från Kungsholmen? *lat*
    My sugar is raw
  • Senap
    mamma2003 skrev 2008-12-30 17:45:15 följande:
    Shoegirl: Det är bara att hoppa på där man bor
    Hoppa? Låter jobbigt. *ligger kvar i soffan*
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16