• Senap

Bugaboo tråd nr 16

3barnsmor35 skrev 2008-12-30 17:46:42 följande:
    Annars kan vi skicka henne till Eslöv, det är lite internt skämt vi har här Tåg, tåg, buss...typ *skojar bara Shoegirl*
    Nej, huuuu! Eslöv. Där pratar de ju skånska!
    My sugar is raw
  • Senap
    mamma2003 skrev 2008-12-30 18:08:04 följande:
    Ooops, kontroversiellt uttalande. Tur att jag är smålänning så jag inte tar illa upp Fast i Eslöv finns väl inga toastolar?
    Oj. *viskar* Vet de inte om att de pratar skånska eller?
    Jag har aldrig sett någon toalettstol i Eslöv iaf så då måste det ju vara sant.
    myHappiness skrev 2008-12-30 18:00:05 följande:
    Hej tjejer! Hur mycket skulle ni betala för en helt ny, oanvänd bas? Då den i affär kostar 1985 kr. OBs ingen annons?
    Vad för bas? Cam? Det verkar vara ett set för ingen bas kostar så mycket allena. vad ingår?
    My sugar is raw
  • Senap
    3barnsmor35 skrev 2008-12-30 18:23:16 följande:
    Och vad tror du denna Bönan gör? Tror bestämt jag sätter dig på bussen, dit kanske du lär dig lite nya ord och kommer från holmen ett tag, vidga dina vyer lite
    Har redan varit i Eslöv och behöver inte vidga vyerna just där. Det är ju platt så man ser jättelångt. *vet - bodde  med en skåning i 5 låååånga år*
    My sugar is raw
  • Senap
    mamma2003 skrev 2008-12-30 18:49:53 följande:
    Äsch, mitt dåliga skämt med att köra Gustavsbergsbussen verkar inte vara känt utanför Smålandia. Det som åsyftas är alltså att hänga över "ratten" på Gustavsbergsporslinet (=må illa alltså). Fast det var inte roligt innan det blev sönderanalyserat heller Fast allvarligt talat så hoppas jag att det snart går över Shoegirl, för ibland tror man på allvar att man skall bli tokig!
    Tokig? jag? Pfffffft! Hur kan du tro något sådant.
    myHappiness skrev 2008-12-30 18:44:20 följande:
    Bas till cameleon, hela settet, ligg sittdel o korg.
    inte madrass?
    My sugar is raw
  • Senap
    myHappiness skrev 2008-12-30 18:55:49 följande:
    ingen madrass. är 1400 överpris då?
    Ja skulle inte köpa till det priset - men jag är snål (men inte smålänning )
    Begagnad vill jag ha till halva nypriset. Tror den kan gå för 1200:- dock. Men det är bistrare tider också så det är svårare att få saker sålt. Även om begagnatmarknaden tar fart vid lågkonjuktur.
    My sugar is raw
  • Senap
    myHappiness skrev 2008-12-30 19:34:05 följande:
    Man kanske har madrass från en annan bas! Många köper ju nya baser för att kunna ändra färg. En annan fråga, hur mycket skulle ni betala för ett helt nytt chassi, det nya dock provdraget och felfritt. För ingen garanti ingår väl om man köper ett chassi från privatperson?
    En femhundring max. För mycket problem för att köpa ett utan garantier.
    My sugar is raw
  • Senap

Ja det är samma Baby Expo

My sugar is raw
  • Senap

Jag har skrivit många gånger vad jag anser om UV-"skyddet"
    Inget man skyddar bebisar med.

Gott nytt år!
    I år ska jag föda barn!

My sugar is raw
  • Senap

*highfivar magarna*
    Och det betyder att jag snart får köra bugga igen.
    En brun (ska inhandlas) med carusell-topp (ska sys).

Sambon bara ler när jag berättar planerna. Här frågas inte om lov.
    Jag tjänar massor med pengar jag med!

My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16