• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • peachegirl

Hejsan alla buggaägare!

Jag är ny med oerhört lyckligt ;-D buggabo camelon ägare.
    Köpte min på blocket, och inte ny, nu har det ena vita "clipset" i bärhandtaget,  spruckit och ramlat av, har den kvar i fickan, och det fattas ett uns plast i den så den går inte att sätta tillbaks.
    Så nu är bärhandtaget oandvändbart.. finns det möjligen nånstans ma kan få tag på dessa vita clips? så jag kan återigen bära liggkorgen.

Hoppas ni förstår vilka vita clips jag menar...

• imaj
    peachegirl skrev 2008-12-10 11:11:19 följande:
    Hejsan alla buggaägare!Jag är ny med oerhört lyckligt ;-D buggabo camelon ägare.Köpte min på blocket, och inte ny, nu har det ena vita "clipset" i bärhandtaget,  spruckit och ramlat av, har den kvar i fickan, och det fattas ett uns plast i den så den går inte att sätta tillbaks.Så nu är bärhandtaget oandvändbart.. finns det möjligen nånstans ma kan få tag på dessa vita clips? så jag kan återigen bära liggkorgen.Hoppas ni förstår vilka vita clips jag menar...
    Vet inte om man just kan köpa bara de vita "clipsen" men man kan köpa ett helt nytt bärhandtag på t.ex. kidzshop.se. 220kr kostar den
  • peachegirl
    imaj skrev 2008-12-10 11:21:37 följande:
    Vet inte om man just kan köpa bara de vita "clipsen" men man kan köpa ett helt nytt bärhandtag på t.ex. kidzshop.se. 220kr kostar den
    Tack Imaj
  • peachegirl

Men Imaj, jag undrar kolla denna.. är det hela det svarta tinget som man sätter fast liggdelen i som säljes för 220 eller är det bärhandtaget som kallas stödbåge?, kan inte hitta just bärhantaget..?
    http://kidzshop.jetshop.se/

• Fröken Småland

peachegirl: Hela bärhandtaget kostar 220:-, inkl de två vita knapparna i slutändarna. Bärhandtaget har många namn; stödbåge, störtbåge, bumperbar, bärhandtag

Du kan också prova att maila jessica@kidzshop.se och fråga om det går att köpa bara fjäder och knapp men jag betvivlar det tyvärr. Lycka till och grattis till ett gott val av vagn!

• malinkaunitz

ingen som vet hur lång tid det tar att få hem saker från bonti med posten?

• Fröken Småland

Har aldrig hört om någon här i tråden som beställt från deras webbutik. Prova att maila eller ringa dem och fråga

malinkaunitz skrev 2008-12-10 12:05:43 följande:
    ingen som vet hur lång tid det tar att få hem saker från bonti med posten?
  • imaj
    peachegirl skrev 2008-12-10 11:35:21 följande:
    kidzshop.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filenam...aha nu kanske jag fick til det jag undrar kolla denna.. är det hela det svarta tinget som man sätter fast liggdelen i som säljes för 220 eller är det bärhandtaget som kallas stödbåge?, kan inte hitta just bärhantaget..?
    mamma2003 hann svara innan jag ... Så som hon säger det är den Stödbåge= Bärhandtag.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16