• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Noiis

Va kostar de att skicka en bee suflett? nån som har koll?

Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • Kajsan
    Noas mamma skrev 2008-12-10 12:20:13 följande:
    Va kostar de att skicka en bee suflett? nån som har koll?
    33 tror jag
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Eywoman

Jag ska åka till London i januari med min dotter som då kommer vara 7 månader. Nu funderar jag på om jag ska ta med vår cam eller om jag ska köpa en sulky. Om jag tar med camen måste jag köpa en transportväska som kostar typ lika mycket som en paraplysulky. Så nu till frågorna; är transportväskan värd pengarna? Är camen säker på transportbandet då? Behöver man någonsin en paraplysulky om man har en cam eller kan barnet åka cam tills det inte vill åka vagn längre?

Jag tycker det känns läskigt att min dotter måste åka bortvänd från mig i sin sulky för första gången när hon är i en så pass stor stad som London. Och det är inte aktuellt att köpa bee, vi är lite fattiga för närvarande!

Hur skulle ni ha gjort?

Jag är supertacksam för svar!!!

• v i r r a

Hejhej! Jag har också funderat på om det är värt att köpa en väska. Jag förstår inte alls behovet av en sådan? Jag har inget svar på din fråga Eywoman alltså utan undrar samma sak Man behöver ju inte väskor till andra vagnar...

Eywoman skrev 2008-12-10 13:49:03 följande:
    Jag ska åka till London i januari med min dotter som då kommer vara 7 månader. Nu funderar jag på om jag ska ta med vår cam eller om jag ska köpa en sulky. Om jag tar med camen måste jag köpa en transportväska som kostar typ lika mycket som en paraplysulky. Så nu till frågorna; är transportväskan värd pengarna? Är camen säker på transportbandet då? Behöver man någonsin en paraplysulky om man har en cam eller kan barnet åka cam tills det inte vill åka vagn längre? Jag tycker det känns läskigt att min dotter måste åka bortvänd från mig i sin sulky för första gången när hon är i en så pass stor stad som London. Och det är inte aktuellt att köpa bee, vi är lite fattiga för närvarande! Hur skulle ni ha gjort? Jag är supertacksam för svar!!!
  • Riskiflickan
    v i r r a skrev 2008-12-10 14:01:34 följande:
    Hejhej! Jag har också funderat på om det är värt att köpa en väska. Jag förstår inte alls behovet av en sådan? Jag har inget svar på din fråga Eywoman alltså utan undrar samma sak Man behöver ju inte väskor till andra vagnar...
    Jodå, på flygplatsen hyr de ut väskor till vagnar, de som har sådana betalar typ ingen ersättning om vagnen går sönder om man inte använt en sån :/
  • Ia 70

Ang. Transportväska så har jag hört flera när jag varit inne på BONTI som åkt flygplan med Bugga utan väska och vagnarna har blivit förstörda Så jag skulle inte ta Buggan på flyget utan väska eller väldigt välpackad i annat fall.

Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • oOrosamarängerOo

Säger såhär, det är inte värt att flyga med buggan utan travelbag Vagnar hanteras inte varsamt på flyg och skulle aldrig checka in en lättviktsvagn av bb kaliber utan en transportbag, väl värd pengarna!

• malinkaunitz

Jag köpte min väska begangnad.. Den är verkligen värd pengarna.. så kolla om du hittar någon begangnad.. behöver ju inte vara ny!

• v i r r a

Ojoj nu ändras min uppfattning av era svar... rackarns också! Fler utlägg alltså och vi har inte ens fått hem vår första bugga än!

• v i r r a

ps. den här tråden borde sponsras rätt saftigt av bugaboo med tanke på vilket habegär man får av att hänga här...

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16