• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Fröken Småland

Det går ju hyra också på de större flygplatserna, kolla in på www.airshells.se. Fast jag hade nog satsat på en Bugaboo-väska. Och visst blir man biten av att hänga här (och fattig som en kyrkråtta)

v i r r a skrev 2008-12-10 14:24:47 följande:
    Ojoj nu ändras min uppfattning av era svar... rackarns också! Fler utlägg alltså och vi har inte ens fått hem vår första bugga än!
  • Noiis

nu har jag bestämmt mig! nu e mitt 3je chassi på väg och om inte de håller ryker den bee vagnen! då ska jag kräva tillbaka pengarna e såå less på att byta chassi var och varannan vecka. frågan e bara vad ska man ha för vagn då? funderade på UJ men min lilla gris vill absolut inte sitta frammåt så den gick tyvärr bort..... nån med förslag??

Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • Ia 70

Hmmmm svängbara hjul i alla fall antar jag. Har inte teutonia ngn bra? Vi har en emmaljunga 360, men tror teutonia har en ngt mindre modell.

Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • imaj

Skulle heller aldrig ta med Buggan utan travelbag då jag hört så pass mycket om hur vagnarna bli förstörda! Så jag tror verkligen att det är värt att köpa en om man ska ut och resa... För om man tänker så här: Travelbagen kostar ju ca. 1500kr och om man istället köper en sulky för ca. 800-1000kr som då går sönder i flygningen så måste man ju ändå köpa en ny nästa gång eller då istället köpa en travelbag, tror den är värd vartenda öre . (Precis som som vagnen )

• Fröken Småland

Vilket användningsområde och vilken ålder på barnet?

Noas mamma skrev 2008-12-10 15:21:31 följande:
    nu har jag bestämmt mig! nu e mitt 3je chassi på väg och om inte de håller ryker den bee vagnen! då ska jag kräva tillbaka pengarna e såå less på att byta chassi var och varannan vecka. frågan e bara vad ska man ha för vagn då? funderade på UJ men min lilla gris vill absolut inte sitta frammåt så den gick tyvärr bort..... nån med förslag??
  • malinkaunitz

Nu har jag äntligen fått hem mitt silver toppset.. Men då jag aldrig kommer att använda delen till liggdelen så behöver jag inte den. Tycker ni det är någon ide att sälja den eller spara den och isf sälja allt tillsammans om det kommer den tiden man ska göra det? :)

• madiecken

När bytte ni från liggdelen till sittdelen? Hur gamla va era barn då?

(¯`°?.¸ ღ NOVA ღ ¸.?°´¯)
  • oOrosamarängerOo
    madiecken skrev 2008-12-10 18:12:14 följande:
    När bytte ni från liggdelen till sittdelen? Hur gamla va era barn då?
    Har varit alltifrån  2mån - 8mån som folk här i tråden bytt till sittdelen.
  • oOrosamarängerOo
    marcjacobsbugaboo.jpgÅhhh, vad jag vill ha Marc jacobs toppen, resten av vagnen skiter jag i men varför kunde de inte släppa några ex som enbart toppklädslarSkrikandes
  • madiecken

Men det är inte för tidigt att byta nu då? Vår dotter är 3,5 månad...

(¯`°?.¸ ღ NOVA ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16