Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

modestyclara skrev 2009-02-12 18:54:07 följande:

eilenna78 skrev 2009-02-12 10:27:24 följande:
    Jag röstar på buggan egna gillade inte buggyboarden
    sorry läser inte så bra *gravidhjärna* tror dock inte på buggypoden heller. den funkar väl bara på runda chassin?
  • modestyclara

07melwin skrev 2009-02-12 20:18:56 följande:

Nån som vet vad euron står i?? Såga att det var rea på Bee hos Babytrader.eu. Tjänar man något på att handla därifrån eller är frakten för dyr?
    kolla på ex forex...glöm inte att det är frakt också...
  • modestyclara

07melwin skrev 2009-02-12 20:32:03 följande:

modestyclara skrev 2009-02-12 20:27:15 följande:
    Jo det är ju just d, hur mycket frakten går på, kanske inte lönar sig.Är det fullt sitt läge på Bee??
    man får ju fram frakten när man lägger varan i varukorgen och går till kassan. Finns nån knapp som man kan trycka beräkna frakt eller nåt sånt... Har ingen bee så jag vet inte ang. sittläget...
  • modestyclara

Lejån skrev 2009-02-12 21:08:52 följande:

Har en frog och är nöjd, men jag har inget att jämföra med i bugga-familjen.
    Jag har bara provat cam och gecko men jag tror på frog som den ultimata korsningen mellan dessa vagnar. Men vill du ha handtag som är reglerbart i höjd så går den ju bort...
  • modestyclara

m med tre stjärnor skrev 2009-02-13 13:59:01 följande:

åhhh snälla hjälp mig.Jag har bestmt mig för allt kring min bugga nu, efter mycket hjälp av er, Tack!återstår bara färgvalet....Jag har: skip*hop dash i olovgrönt med orange piping, marinblå åkpåse och röd sittdyna.Vill ha orange canvas top på buggan så långt är det bestämt.men basen! Brun eller mörkgrå. Jag är inne på brun men min man vill ha mörkgrå och han kommer att få ta masso rmed pappaledigt så jag vill ju att han ska gilla...Hjälp!Ni experter vad tycker ni?
    Brun!!!!!
  • modestyclara

numberone skrev 2009-02-13 17:35:27 följande:

Till och med (vågar knappt säg det) men min cp-skadade tös verkar tycka att den är ok att sitt i!!!!!
    Vad kul! Tycker barnen verkar sitta väldigt bra i buggorna. Min 3,5-åring sitter tom bra i geckon
  • modestyclara

numberone skrev 2009-02-13 19:32:25 följande:

hon har suttit i en timme i vagnen och det har aldrig gått tidigare.... ska bli kul att testa ute en sväng imorn...
    Låter ju toppen Håller tummarna för att det fortsätter att funka...då får ni väl köpa en till
  • modestyclara

tezzi152 skrev 2009-02-13 20:24:39 följande:

hallå!!är det någon som vet om det finns någon såndär ratt man kan sätta på byglen på vagnen som passar en bugga????
    Det finns rattar som man skruvar fast enom att klämma på bygeln så det borde ju funka MEN buggans byggel sitter ju så högt upp jämfört med andra byglar så undrar om barnet når upp till ratten samt ser nåt över huvud taget?
  • modestyclara

MammatillO skrev 2009-02-14 00:06:36 följande:

Ni som kan mycket om Bugaboo kanske kan svara på min fråga , Varför har Frog och Gecko slutat säljas i sverige?
    Hmm låt mig se om jag minns rätt. Var det inte så att man ville lansera två vagnar i europa för att vidga målgruppen: cam och gecko då var frogen mittemellan och för lik tror jag. Att man tog bort geckon var för att man trodde att det bara fanns plats för en enklare vagn när man lanserade been... Var det inte nåt sånt?
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-02-14 13:13:58 följande:

Shit.. hur funkade inställningen på framhjulen? Jag har inte fattat det och klurar på att göra vår vagn rätt
    Längst in lättast, längst ut tyngst...5 kg per hack...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16