Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

Fröken Småland skrev 2009-02-20 21:35:04 följande:

Citationstecken... Fast dubbelfnutt lät mycket roligare
    " Jag tänkte liksom att citationsteckan var mer böjda och de där raka är fnuttar *är faktiskt civ. ing. jag lovar*
  • modestyclara

JohannaJ skrev 2009-02-20 21:36:06 följande:

Linda Al skrev 2009-02-20 21:35:07 följande:
    helt okej. Jag skojade lite bara. trodde ingen på allvar skulle tro att jag försökte trycka ner min 6-åring i en vagn
    Jag vacklade *skyller på gravidhjärna*
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-02-20 21:38:30 följande:

Pffft! Sedan sonen fyllde 2 år har han gått. Han har bra ytterkläder som ger honom vind- och vägerskydd. De gånger han åkte vagn så ville han inte ha sufflett.
    Mina barn hatar sufflett, kan ibland acceptera den när de sover. Annars sitter de hellre i snöstorm än har sufflett... Regnskydd ska vi inte ens nämna...
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-02-20 21:48:13 följande:

Oj, vilken lättstött en. Ingen har någonsin sagt att Bugaboo inte får ifrågasättas. Det jag ifrågasatte var att du föreslog Bee istället för Cam för att Cam är liten - när Bee enligt mig är mindre.Man får visst ifrågasätta Bugaboo, men våra åsikter kan ju gå isär - eller hur?Eller är det dig man inte får ifrågasätta?
    Nu ska vi inte börja bråka *hyssjar lite och går över till prat-tåden*
  • modestyclara

Fröken Småland skrev 2009-02-20 21:56:50 följande:

Nja, syftar du på mig så är jag varken humanist eller lingvist utan ekonom, så att dela på en nota skall jag nog kunna klura ut...
    Va kan ekonomer räkna!? *chockad* Jag trodde ni också använde miniräknare som vi ingenjörer Nä hörrni nu måste vi byta tråd! *ser sträng ut*
  • modestyclara

Ell skrev 2009-02-21 09:10:02 följande:

Till er som satt en Camsuflett på er Gecko - vilket regnskydd använder ni? Måste jag köpa cams regnskydd eller kommer mitt geckoregnskydd funka?
    Vilken bra fråga. Jag använder inte regnskydd eftersom mina barn är så stora så jag har inte ens funderat över frågan... Skulle tro att det behövs ett cam-regnskydd för att det inte ska regna in vid fötterna men om jag var du skulle jag hellre köpa ett vanligt billigt regnskydd (sånt där svart prassel-material).
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-02-21 10:46:33 följande:

Eller ett dyrt? *dregglar över Gaia & Ko*
    Nja, jag kan sträcka mig till Axel&Ida. *sparsam*
  • modestyclara

Josan123 skrev 2009-02-21 19:08:47 följande:

En fråga När ni beställer en vagn från utlandet vart beställer ni då ifrån?
    Jag beställde från babytrader för några år sedan men valutan är inte lika fördelaktig nu...men jag tror fortfarande de har kvar sin 50 euro rabatt för nya kunder...
  • modestyclara

Unbornchild skrev 2009-02-21 22:33:49 följande:

Är vagnen med fleece klädsel, fleece i basklädseln också?Var och kollade på en, och kom nu på att jag inte ens kollade om basen var i fleece. Nån som vet?
    Nä ingen bas i fleece vad jag vet...
  • modestyclara

Unbornchild skrev 2009-02-22 14:56:44 följande:

imaj:vet du hur mycket de tar för frakten hos www.pramworld.co.uk/index.html ? Har försökt hitta det på deras sida men inte lyckats.Och till er som köpt vagn hos se, hur har det funkat med reklamationer?
    Att tänka på när man köper vagn utomlands är att man är skyldig att betala frakten tillbaka om man behöver reklammera något. Ibland accepteras bildbevis men man kan aldrig neka att betala frakten om affären kräver det... Det är jättedyrt att skicka vagn utomlands som privatperson...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16