Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

Ja det låter ju rätt. Då vet jag inte
    Noas mamma skrev 2009-02-04 20:05:15 följande:

men då har jag den nog rätt står på andra hacket har sittdelen på lite i varukorgen och en bebis på 7.1
  • modestyclara

lillskruttett skrev 2009-02-05 17:16:38 följande:

Hur F-N får jag bort vinterhjulen? ´Hinner ej söka och vägrar be om hjälp här hemma...
    på samma sätt som swiwel-hjulen. Tryck ihop de svarta flärparna upp på sidan om knoppen (som tillhör hjulen) som sticker upp genom chassit...
  • modestyclara

Isanna skrev 2009-02-07 16:34:06 följande:

Nån som råkar ha pinfärska uppgifter på vad det kostar att frakta en Cameleon med bussgods? Beror det på hur långt den ska fraktas också?
    Bussgods har enhetstaxa för barnvagn från de flesta orter. Gå in på deras hemsida och kolla taxan från den ort den ska skickas...
  • modestyclara

MammatillO skrev 2009-02-07 19:15:22 följande:

skit cam chassi :@ Glidit igen och precis på samma sida !Ska reklamera på måndag ..
    Trist. Undrar om man vid reklammation kan be att få ett frog-chassi istället? De kostar ju lika mycket och då slipper ju affären att man kommer och reklammerar igen i framtiden?
  • modestyclara

Malemme skrev 2009-02-08 13:58:15 följande:

Nu har jag väl ändå kommit rätt! Ni borde ju kunna ge mig ett svar på detta. jag har blivit erbjuden att köpa en bugaboo cameleon (denim) 06. Vi har varit ute efter en 07a el 08a...men vad säger ni, funkar en 06 lika bra? Den är köpt i november 06...Välskött enligt nuvarande ägare. Tror priset kan bli mellan 5500 o 6500 kr. Har ni något att säga om detta :)??
    Är det nya eller gamla chassit? Kom inte denimen 07? Den heter ju special edition 07? Jag skulle hellre köpa gamla än nya chassit med tanke på glid-problemen men lite dyrt med 5500 för en 06:a eller vad säger ni andra i tråden?
  • modestyclara

07melwin skrev 2009-02-08 12:11:05 följande:

Hej!! En liten fråga bara, går och velar här hemma och av sambon får jag ingen hjälp direkt. Vi ska ha en liten till i slutet på april och storebror kommer då vara två år och två mån. Hade tänkt satsa på att köpa en phil & ted men nu har jag istället börjat fundera på att kompletera cammen med en bee och en ståbräda. Storebror blir väl inte för stor för bee?? Hur skulle ni gjort??
    Själv väntar jag trean och har sex vagnar... Jag rek. en bugga till ensamma bebispromenader och en UJ-syskonvagn till långpromenader och dagishämtningar/lämningar. Att ha två singelvagnar är också bra ifall barnen ska vara på olika håll
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-02-08 16:50:02 följande:

Japp, det har den. (jag har sett den i butik iaf)
    ja men då så, då verkar det ju helt normalt *nojjig*
  • modestyclara

supermami skrev 2009-02-08 18:20:56 följande:

Hej tjejer, en frâga.Ngn som vet vad enbart liggdelen kostar?Och vad tror ni man kan sälja en cam för utan liggdel?
    Om du menar ramen som liggdelen sitter på (samma som sittdelsramen) så kostar den en dryg tusenlapp. Om du menar själva liggdelstyget så kostar det knappt 700 kr (liggdelslock och sufflett ingår dock i topp-klädseln)

Vad du kan sälja vagnen för utan liggdel beror på hur gammal den är, vilken färg på tyg samt skick.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16