Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

Va e det du behöver då? Kanske någon butik har hemma!?

daniels baby skrev 2009-02-13 10:14:07 följande:
    [citat]inge nr! finns en mailadress om du hoppar tillbaka lite......daniels baby skrev 2009-02-13 10:10:45 följande:
    [ok ska kika....mailade till den på hemsidan men har inte fått något svar..
  • Lille Mammsen

hmmm...nää!

daniels baby skrev 2009-02-13 10:38:56 följande:
    tror inte det...behöver en mutter som sitter inne i den svart/silvriga "koppen" på chassit...förstår du?=)=)
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2009-02-13 11:03:17 följande:
    Amen måste vart trött när jag testade på duon...-06 och går finfint på den med att trycka fram plattan Hade bara glömt att dra till sitsen som va i liggläge när jag testade
  • Lille Mammsen

Blev nyfiken o hoppas på svar att någon testar
    Fröken Småland skrev 2009-02-13 11:12:12 följande:

Är det någon som har en P&T-resväska och har testa att knöla ner en Bugga i den? Den kostar ju halva priset av en Buggaväska och har också hjul.
  • Lille Mammsen

vadå inte köpa...så klart att man ska kunna beställa delar.....kan man ju göra till andra märken! Vilken butik prata du me????

daniels baby skrev 2009-02-13 12:10:42 följande:

ååå suck...pratade med en återförsäljare som hade pratat med bugaboo å jag får ingen ny reservdel....inte ens köpa en...så nu får jag väl skrota chassit å sälja delarna...som by the way e splitternya.....ingen rolig dag idag....=(
  • Lille Mammsen

Bonti o kidzshop om dom har den hemma...

daniels baby skrev 2009-02-13 12:15:06 följande:
    knodd....hon hade pratat med bugaboo å eftersom man inte ska hålla på att trixa med chassit själv så säljer dom inte så små delar som skruv eller mutter....tycker oxå det låter dumt...ska jag ringa någon annan?????
  • Lille Mammsen

Ring Bonti...........................

daniels baby skrev 2009-02-13 12:21:09 följande:
    har kidzshop i tel nu....
  • Lille Mammsen

men om man har köpt beggat o vill fixa något som går sönder så vill man väl självklart försöka detta en o köpa nytt chassi...inge konstigt...tycker "jag" iallafall!!

hyperballad skrev 2009-02-14 13:40:24 följande:
    Svar på #6349
    känns som att det är dyrare att köpa ny vagn?!men de kanske är klara med vagnkörandet eller vill ha en annan..jag tyckte bara att det verkade underligt.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16