Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

Jag har dom + luft till min Gecko

titti76 skrev 2009-02-25 20:31:38 följande:
    Stort tack! Jag återkommer med resultat! Förresten, kan man köpa till Foam-hjulen från Cam? Skönt med punkteringsfria däck.
  • Lille Mammsen

Nej! Jag har kvar min men köpt Cam sufflett pinnar! Fästerna är samma

Ingrid08 skrev 2009-02-25 22:16:49 följande:
    Om man vill byta till cam sufflett på geckon, måsteman även byta fästen? Samt passar ett cam regnskydd på geckon?
  • Lille Mammsen

Lite högre!

Ingrid08 skrev 2009-02-26 01:04:54 följande:
    Då får man en lite större/högre sufflett eller?
  • Lille Mammsen

Funderar......varför ringer folk och vill köpa en vagn när man säljer en klädsel....som oxå står att det är! Ska man behöva skriva "Vagn ingår ej" ?? Ingen annons....

• Lille Mammsen

Gäller nog överallt!

Lina1 skrev 2009-02-26 21:23:01 följande:
    Kommer priset på Bugaboo höjas 1 mars även i england?
  • Lille Mammsen

Va landade den på?

Suri skrev 2009-03-03 09:14:05 följande:
    Japp, nu äger man en vit åkpåse!Fyndade på tradera, ibland har man tur. Så glad. Nu är både mannen och jag nöjda. Kan det bli bättre? Sonen är självklart överlycklig också.
  • Lille Mammsen
    Svar på #7416
    GLÖM ej att skriva INGEN ANNONS nästa gång pga trådar har blivit stängda pga reglerna ej följs!
  • Lille Mammsen

Reglar man måste ta del av + godkänna när man reggar sig!! Man glömmer ju ibland...
    Mamma TN skrev 2009-03-03 13:20:21 följande:

Sorry! Har ingen koll på sånt. Det var bara menat som en förfrågan.

Tack! Ja, jag såg det. Det är nog värt att köpa till en sån!
  • Lille Mammsen

PS man får inte skriva så att det "kan" uppfattas som en annons! Jag va lite otydlig tidigare...sorry
    Mamma TN skrev 2009-03-03 13:20:21 följande:

Sorry! Har ingen koll på sånt. Det var bara menat som en förfrågan.

Tack! Ja, jag såg det. Det är nog värt att köpa till en sån!
  • Lille Mammsen

Min UJ rullar på bra i snö om jag låser framhjulet!

Suri skrev 2009-03-03 13:32:25 följande:
    Ingen vagn fungerar väl särskilt bra när det är oplogat. Man brukar få dra dem bakom sig. Jag har bugga utan snöhjul och det har fungerat bra för mig. Bor i stan där det oftast är plogat. Vagnen är så lätt så jag tycker inte det är några problem att ta sig igenom snö. Men vi har inte så mycket snö här.. Uppsala.
  • Lille Mammsen

Aceton då? på en topps...prova!
    Noas mamma skrev 2009-03-03 13:45:44 följande:

frågar här med, fick hem nytt chassi i dag som har blåa fläckar på sig typ bläck kanske.... provade att gnugga bort med diskmedel men hjälpte inte.. nån med snart tips på att få bort de?
  • Lille Mammsen
    Svar på #7499
    Men hjälp...va ju inge smååå fläckar precis....näpp,skulle ha skickat bilder till Bugaboo o frågat om dom bruckar skicka chassin me läckar/färg som inte går bort! Typ vad dom tycker du ska försöka med för någo "mirakel" medel?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16