Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

Bläääääää på dig *AVIS*

straw2008 skrev 2008-12-04 19:55:21 följande:
    Men nästan 4000 bara för sittvagn? Jag tycker det luktar stöldvagn.... Hursomhelst så tror jag att jag har rekordet på BEE, fick min hemkörd till vasastan i sthlm för 2400 bagis !! Vi har provkört till ICA o vi älskar den!
  • Lille Mammsen

Lika ÖÖÖÖde här som i UJ-tråden.......va gör alla? Inte e man ute nu o rullar? eller är det boknings dax me "storken"

imaj skrev 2008-12-07 20:23:01 följande:
    Oj vad dött det var här ikväll...Fin åkpåse du sytt Mamma på Vift!
  • Lille Mammsen

Typ redan tingade oxå....så man kan säga att INGA är till salu...till "vanligt" folk *suck* hörde något om att den låg på typ 20tusen???

straw2008 skrev 2008-12-07 22:01:53 följande:
    Marc Jacobs-vagnMarc Jacobs-lovers kan nu få sitt lystmäte tillgodosett också på barnvagnsfronten. Barnvagnstillverkaren Bugaboo lanserar nämligen ett samarbete med den populära designern i sin klassiska "Cameleon"-modell. Endast 15 vagnar kommer att vara tillgängliga och den som vill lägga rabarber på en måste bege sig till Marc Jacobs butik i New York som kommer att ha sex vagnar, fyra kommer att finnas på Colette i Paris, Marc Jacobs-butiken i Dubai kommer att ha en och så ska den finnas på ett par ställen till. Inte i Sverige dock.
  • Lille Mammsen

Har en kompis som e sugen o lägga ett bud på en Gecko UTAN liggdel....priset i annonsen tycker både jag o hon e för dyrt (4000 tips på va hon ska lägga.......................

• Lille Mammsen

E sååååååå surt när den säger så
    Ia 70 skrev 2008-12-08 15:23:18 följande:

Ooooo jag som inte har gult...men grönt, blått, orange, rött o svart....men min plånbok säger oxå neeeeej.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16