-
TheSunset skrev 2009-02-12 13:05:02 följande:Fick tag på en ny ståbräda här på fl för 700..då e frakten inräknad...taget.. -
O ja som ääääälskar min UJ
Skulle inte få flytta härifrån....dock ligger Buggan bra till här hemma oxå! Dessa ihop= SUPER!! men tror nog det kommer va UJ´n jag kommer rulla längst...in i det sista!
Fröken Småland skrev 2009-02-13 09:01:25 följande:Det är verkligen värdelöst sittläge på UJ, och därför tror jag aldrig att jag kommer att ha en sån. Jag hade en Rollerbug med samma funktion och det var fruktansvärt irriterande att inte barnet kan sitta upp ordentligt (och att den inte går vända). I Bugaboon sitter de perfekt, både i sitt och viloläge Får du hem din Gecko snart? -
FD ägare av RB me.....diggade den starkt fast att den har 4 fasta hjul! Va super då den va lite lägre sitts (en UJ) = äldre barn smidigt kunde komma i o ur lätt! Saknar den lite oxå faktiskt
Fröken Småland skrev 2009-02-13 09:09:38 följande:Va? Hurdå? *ångrar genast försäljningen av min RB* -
TIPS till någon nära Mölndal som vill ha NY Cam!
www.blocket.se/vi/20262565.htm -
så gjorde jag me mina äldre oxå (05:or) dock har jag ej provat på min 07/08:a då den står ner packad tills i vår,men bör gå på den me.
SooJuicy skrev 2009-02-13 09:20:43 följande:Vänta, nu ska jag inte säga för mycket. Har enkel uj -04 och på den går det att trycka fram ryggplattan , så den liksom hamnar framför tyget så sittläget blir rakt.Gick att göra likadant på uj duo -05, har inte kvar den. Testade nu på uj duo -06 och på den går det inte att göra så konstigt nog. -
Den e snygg!! Bra pris på NY eller??
www.blocket.se/vi/20259869.htm -
O va har du varit då *nyfiken* skriv inte någo "varmt" ställe för då blir jag såååååå avis
För jag vill ÅKA NU...o få lite sol o värme
daniels baby skrev 2009-02-13 09:59:22 följande:
helllooo i tråden!!tillbaks igen efter semester.behöver snabbt få tag i någon på bugaboo!vet någon vem man ska kontakta å finns det något tel nr??behöver en liten reservdel till mitt chassi nämligen! -
***RYYYSER*** näpp...inte avis
Gubben min vill åka typ dit....o jag sa " visst..åk du men köp en flygbiljett till något varm ställe till mig bara"
Han skaka bara på huvudet o sucka
Nää,åka till kyla åker jag INTE frivilligt...om jag säger så! AP-tråkig...japp,det är jag!!
hahahahah neeeee i sälen med 20 minus å en 6 mån som inte tyckte om att bli packad med kläder!!en annorlunda upplevelse kan jag ju säga....daniels baby skrev 2009-02-13 10:05:20 följande: -
inge nr! finns en mailadress om du hoppar tillbaka lite......
mm mnästa semester blir värme!det tyckte nog lilla havannis oxå=)=)såå mammsens har du något bra nr till mig da????mitt chassi står still eftersom det saknas en liten dum del....daniels baby skrev 2009-02-13 10:10:45 följande: -
mm mnästa semester blir värme!det tyckte nog lilla havannis oxå=)=)såå mammsens har du något bra nr till mig da????mitt chassi står still eftersom det saknas en liten dum del....daniels baby skrev 2009-02-13 10:10:45 följande: