Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

samma säljare: (ej min annons)
    - Cameleon Suflet, svart, 250 kr
    - Cameleon Suflet, ljusbeige, 250 kr

- Bugaboo åkpåse, nästan oanvänd, svart, 400 kr
    - Bugaboo åkpåse, nästan oanvänd, ljusbeige, 400 kr

- Vinterhjul Bugaboo helt oanvända 300 kr.

• Lille Mammsen

Fast buggan kan då inte va lika rymlig o smidig o köra som UJ´n för ett äldre barn.....näpp buggan ryker när den lille här blir stor...då blir endast UJ´n kvar!

Stargirl skrev 2009-02-05 08:41:45 följande:
    Vi har haft bara Bugaboo Cameleon från att sonen var 1,5 tills han var 3,5. Vi hade ingen sulky då Buggan var så lätt och smidig men ändå rejäl.
  • Lille Mammsen

Jag har fått info att dom börjat att skissa på en iallafall Men det kan ju ta tid att få till det...tyvärr!

Billabong skrev 2009-02-05 10:42:20 följande:
    Skit också! Men tack så mkt för infon. Än finns hopp, för det är ca 6 mån kvar till bf... Kanske de släpper nyheten nu i dagarna? * Ger aldrig upp hoppet *
  • Lille Mammsen

Jag har den till min Gecko! Kall? Inte kallare en ett vanligt? Har parasoller me + UV-skyddet PS diggar inte parasoller pga "svajar vid blåst + när det är uppfällt=tar i i div dvs OM du inte är ensam på gatan mm

Ell skrev 2009-02-05 16:47:14 följande:
    Upprepar mitt inlägg då inläggen rasar in i tråden:Jag är i valet och kvalen om man ska skaffa en sommarsuflett till sommaren. Har en Gecko och tycker deras silvriga är så fin men är den praktisk? Blir den för "kall" om det blir en kall och blåsig sommar? Har man användning för parasoll? Jag hade parasoll på min förra vagn men störde mig lite på att det var så svajigt. Är det samma med BB´s? Vart fäster man parasollet på en gecko?Många frågor..
  • Lille Mammsen

Tack! Duger nog till att endast bruka som förvarings bag mot damm

SooJuicy skrev 2009-02-06 07:53:37 följande:
    Inte haft det själv men de som haft det säger att den ligger perfek, vet några som rest så. Jag hade bees egen och då gick det ju tyvärr inte att lägga den i väskan om inte sitsen va framåtvänd och inte en millimeters marginal i den.
  • Lille Mammsen

dvs Jag skall bruka denna som detta!

Lille Mammsen skrev 2009-02-06 09:34:13 följande:
    Tack! Duger nog till att endast bruka som förvarings bag mot damm
  • Lille Mammsen

Bugaboo drar lite eller mycket om det sluttar! Lite stum men lättare en UJ DOCK så e UJ bra mycket sköööönare o köra...tycker "jag" och därför kommer min UJ bli kvar här iallafall! Men Bugaboo´n e ju smidig o fördelen att ha vändbar sitts...var färför min Bugga fick flytta in!

pluttmaja skrev 2009-02-06 11:57:01 följande:
    goddagens på er!!Har nu varit ute o provkört vagnen i två dagar. Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Kan ju säga att jag inte kommer att sälja min uj.Drar era vagnar oxå åt något håll?? Min drar så förbannat åt vänster.tycker den e lite stum o köra, men det är säkert en vanesak.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16