Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

maila dom mfl. Inte alla butiker som det står att dom har hemma!

Ell skrev 2009-01-26 19:15:22 följande:
    Läste ditt förra inlägg om att man kan få till Cam fint på en Gecko, vore ju roligare med en sommarsuflett i färg... Kikade in på kidzshop och de hade inga pinnar i shopen, man kanske ska maila och fråga.
  • Lille Mammsen

diggar Geckos org. "silver" sommarsufflett Men ska nog köpa cam sommarsuffletter oxå

Ell skrev 2009-01-26 19:18:49 följande:
    Jag kanske var lite otydligt, sorry, menade att jag tänkt från början skaffa en gecko-sommarsuflett men när jag såg i ditt bildgalleri att det gick att få till det fint med en cam-topp på en gecko kanske man skulle göra så med en cam-sommarsuflett för att få det lite finare.
  • Lille Mammsen

snö hjul + övriga hjul passar!

Ell skrev 2009-01-26 19:22:10 följande:
    Haha, det blir nog två stycken för mig med eller en gecko-sommarsuflett och ett cam-toppset till efter sommaren då vi ska byta till sittvagn. OT. Vet du om snöhjulen passar Gecko?
  • Lille Mammsen
    Tack vare dig så har jag ju massor av topset till geckon nu...vet ju att det visst passar
    modestyclara skrev 2009-01-26 19:21:51 följande:
    Ell skrev 2009-01-26 19:14:18 följande:
    Finns bild i mitt galleri också på gecko med cam-topp (inkl. cam sufflett-pinnar).
  • Lille Mammsen

fästen är tydligen samma...jag har inga cam fästen!

modestyclara skrev 2009-01-26 19:26:35 följande:
    Ell skrev 2009-01-26 19:24:57 följande:
    Bågen är pinnarna. Två st bågar behöver du. Jag köpte fästen också men jag har hört andra som säger att man inte behöver det.Snöhjulen passar gecko också.
  • Lille Mammsen

För en månad sedan?? Då kan man ju inte börja å hör av sig o va missnöjd Sedan får man ju faktiskt syna saker man köper innan...fast det är ju svårt om man köpt via foton=skickats! Men då borde väl man ha hört av sig OMG...inte en månad senare...eller!?

thesa83 skrev 2009-01-26 19:30:43 följande:
    Hejsan, sålde min älskade bugaboo för en månad sen och nu har den nya ägaren hört av sig och nämner att dom är väldigt besvikna för att dom har hittar fläckar som inte går bort och tror att vi sålde den så med med mening. Jättetråkigt tycker jag och det var verkligen inte med min mening att sälja den med fläckar på, jag som tyckte jag kollade och rengjorde alla ställen så bra Vilket fall som helst,  så undrar jag om ni har några tips på fläckborttagningsmedel eller på något rengörningsmedel som är bra att använda? Jag använde mig av Yes diskmedel och alla fläckar försvann jättebra av det.
  • Lille Mammsen

japp runt 10% i feb. eller om det var mars

sweetlina skrev 2009-01-26 19:33:45 följande:
    ska priserna höjas??
  • Lille Mammsen

prishöjning på allt.......

sweetlina skrev 2009-01-26 19:41:52 följande:
    ok alla bugaboos grejer alltså lr?
  • Lille Mammsen

Galen kvinna Jag har kvar min Gecko...men köpt hem en Bee! Nu e jag nog nöjd med Rally`na här hemma!! UJ+GECKO+BEE

bennysson skrev 2009-01-26 22:06:37 följande:
    VAD HAR JAG GJORT??????????? haaha har nog precis sålt min älskade bugga.. tänkte köpa en bee.. men kommer jag bli nöjd med bara den som enda vagn?Min son är 10 månader.. han har precis börjat gå.. tänker att han snart kommer ha leriga skor = smartare med bee..övertala mig att jag gör rätt hoppas förresten ngn har bee i lager. annars blir jag utan vagn ett tag...
  • Lille Mammsen
    Denna order har jag fått av min gubbe me Därför ligger BEE´n gömd i kartongen fortfarande Inväntar ett lämpligt läge att råka plocka fram det nya rally-åket
    bennysson skrev 2009-01-26 23:15:35 följande:
    Lille Mammsen skrev 2009-01-26 22:39:54 följande:
    hehe men jag var tvungen att VÄLJA för mannen... antingen eller.. fick inte ha båda buhuuuuumen är det ingen som har bee som endavagn här? eller har alla en hel vagnpark hemma? hihi
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16