Bugaboo tråd nr 16
sån här eller? (ej min)
www.tradera.com/Tiny-Tot-till-din-stabrada-fr-Bugaboo-Aldrig-anvad-NY--auktion_83935843
sån här eller? (ej min)
www.tradera.com/Tiny-Tot-till-din-stabrada-fr-Bugaboo-Aldrig-anvad-NY--auktion_83935843
Eller e det dom "jobbiga" som kränger bugaboo kopiorna...dvs dom kör sin vanliga fuling o annonsera ut en bugaboo som då altid e såld MEN dom råkade ha andra lika bra vagnar till salu oxå.......
OBS! Jag kan ha fel...var bara en tanke som slog mig nu!
Meeen då! Va haka du upp dig på nu då?????? Något jag skrev? Finns en som säljer bugaboo-kopior o sätter ut annonser på Blocket att "Bugaboo säljes" (bra pris oxå..ofta) o vet du vad....dom e ALLTID preciiiiis såld MEN dom rååååkade ju ha nya Bugaboo-liknade vagnar till salu oxå!
Som är lika bra....NOT
![]()
Så snygg BLÅÅÅÅÅ färg (BEE sufflett) Längtar tills jag börjar rulla min BEE
Ej min annons så klart!
www.tradera.com/Byt-farg-pa-din-BUGABOO-BEE-klarbla-suflett-1-KR--auktion_84304737
Min lille diggade INTE att vila/sova i sittdelen /försökte åla sig ur igenom suffletten (VÄL fastspänd) med efter ca 6½-7mån så va den OK!!
steffo trish skrev 2009-02-08 23:14:13 följande:
TIPS på Bugaboo tillbehör! (inkl. tillb. till BEE) Ej min annons
www.blocket.se/vi/20202916.htm
Finns ju på tradera!!!
ej min
Billigt för en NY bugaboo ståbräda eller?? ej min
www.blocket.se/vi/20112269.htm
Japp,då har man hämtat upp Bugaboo resbagen+hjulväskan....MYCKET nöjd,fast att den ej har hjul
Ska ju bara ha den som Gecko/BEE dammskyddare
Super med dessa bagar till detta,har en resebag till min UJ oxå (som den är i just nu) SKIT bra mot damm=slippa damma av till/från =LAAAAT! Mina vagnar rullar ju inte varjedag då jag diggar att åka bil