Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråd nr 16

Undrar jag me!!!

Stargirl skrev 2009-01-29 08:32:28 följande:
    mollan nu skrev 2009-01-29 07:25:36 följande:
    Är inte allt slut nu? Finns det kvar?
  • Lille Mammsen

kan bara se första länken (den har jag haft=funka bra dock ingen bild)

Joddan skrev 2009-01-29 12:21:49 följande:
    Hurrni... Jag har sån skötväskångest! Måste köpa en nu! Kan inte vara utan när bebis kommer!!!

Vilken ska jag köpa? Någon som har bild på denna på en cam? Hänger den fint? Finns alla tillbehör till som finns till Hobo??

1. www.bambinogoodies.co.uk/wp-content/uploads/2...

2. i13.ebayimg.com/02/i/001/0a/2f/ab27_1.JP G

3. www.roseandlily.eu/oioi/6187-Diamond-Qui lt-Hobo.jpg
  • Lille Mammsen

dom brukar ligga på ca 1000-1100 typ för beggad med hjul...brukar gå iväg ganska fort me!

orzia1 skrev 2009-01-29 13:06:12 följande:
    tack  för tipset men är  priset ok?
  • Lille Mammsen

Välkommen iallafall

MammaMima skrev 2009-01-29 22:36:27 följande:
    Kan tillägga att det e första ggn jag skriver i forumet här på fl. Lite knepigt att förstå hur tråden går tycker jag. Brukar annars hänga på Aff. Men där finns inga bugganördar. Sorry ifall ja inte fattar nåt. Tänkte bara be om hjälp...
  • Lille Mammsen

men skriv inte så där...blir ju orolig att mina mugghållare inte skall passa Bee nu jö...o inte kan jag rota fram dom då dom är "gömda" i svarta sopsäcken (me allt annat UJ+bugaboo grejer) under sängen...

ami skrev 2009-01-30 00:31:02 följande:
    Ska inhandla en mugghållare till min Bee. Men hur är det nu med fästena, hur ska man veta att den passar? Har haft en mugghållare med 2 fästen, inga av dessa passade Been. Hittar bara mugghållare till Cam överallt!! För visst finns det, men var?? Har mailat kidzshop, men ingen har svarat än.
  • Lille Mammsen

Börjar bli sugen att börja rulla min BEE! Tror o hoppas på att det är/var ett bra pris för denna nya med alla tillbehör som jag har till (svart+khaki+blå suffletter,mugghållare,sommar sufflett+UV-skydd)! P: 4250:-
    Kan ju inte förlora så mycket om jag inte diggar den o den säljs! Mitt namn står ju ej på kvittot o garantikortet har jag inte skickat.....måste man väl inte göra OMG! Ellerhur!?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16