Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Kolla nu "RING" om den är skickad från bugaboo= om inte kan ju butiken avb. direkt!! Om den är skickad till butiken så behöver ju butiken ej skicka den till dig..........

TheSunset skrev 2009-02-19 09:36:47 följande:
    Skickade mail nu och sa att jag ville avbeställa...och att jag ville ha pengar tillbax eller om jag kunde få nått annat istället för dom pengarna. typ ett topset till camen eller nått.Vad kan jag ta för min gecko. Sittdelen e oanvänd...och liggdelen e endast använd med åkpåse.*bild i galleriet**ingen annons*
  • Lille Mammsen

Den klarblå canvas har jag ny i kartong här hemma...hoppas på att den kan sitta OK på min Gecko dvs att den ej behövs sysin...men troligen så måste den väl det...tyvärr

Stargirl skrev 2009-02-19 10:06:11 följande:
    SNYGGT!!! den klarblå är så fin.
  • Lille Mammsen

Men skickades den i lördags så går den ej iväg förns på måndag eft.middag!!
    joo...den borde ha dykt upp!! vad gick frakten på? dvs gick iväg som PKT = IDNR finns på denna!

TheSunset skrev 2009-02-19 10:58:35 följande:
    Köpte en ståbräda av en tjej här på fl...hon hade en annons ute på köp och sälj.Betalade förra torsdagen.Hon sa att hon skulle skicka iväg den på fredagen men slutade med att den skickades på lördagen istället. (sa hon)Nu är det torsdag igen och ingen ståbräda...visst borde den fasen vara här nu???
  • Lille Mammsen

Biltema=billigas

imaj skrev 2009-02-19 10:57:36 följande:
    Står i bloggen uppe i TS om hur du ska rengöra vagnen. Underhållskitet är rätt bra att ha tycker jag, dock så kan man köpa de grejorna som finns i det på ex. OKQ8- billigare. Det man behöver för att smörja in "lederna" är silikonspray och för att smöja kromet tar man vaselin.
  • Lille Mammsen

Jag DIGGAR min bugabooskötväska iallafall!! DIGGAR värme/kylfacken på sidorna mm Så de så har olika lock till min me!

TheSunset skrev 2009-02-20 09:08:28 följande:
    jag har mailat denna tjej...1000 kr för allt..det e väl bra pris va?www.blocket.se/vi/20358915.htm
  • Lille Mammsen

den + klarblå skulle jag vilja haaa jöööö Har bara svart,grön,sand just nu

Stargirl skrev 2009-02-20 09:59:02 följande:
    Ja men det gör jag med...har den med dark khaki väsklock och har den till våran dark khaki Bee. Tycker den är toppen och har alltid med den då vi åker på semester just pga termofacken och att den är mycket skön att bära.
  • Lille Mammsen

PS Yes,var den väskan som fått följa med på resor mm!!

Stargirl skrev 2009-02-20 09:59:02 följande:
    Ja men det gör jag med...har den med dark khaki väsklock och har den till våran dark khaki Bee. Tycker den är toppen och har alltid med den då vi åker på semester just pga termofacken och att den är mycket skön att bära.
  • Lille Mammsen

Man måste väl ha flera olika väsklock som går ihop med alla olika klädslar man har...ellerhur

Stargirl skrev 2009-02-20 10:05:22 följande:
    Ja det är synd om dig som har så få väsklock *s*
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16