Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

straw2008 skrev 2009-02-24 16:48:19 följande:

Nej men du kan få en tub att sätta på istället av BB den är som dykardräktsmaterial!
    fast är inte det bara till handtaget? Finns det till ramen med?
  • modestyclara

Fröken Småland skrev 2009-02-24 16:54:24 följande:

Njä, det stämmer väl inte riktigt? Den är till handtaget, inte till ramen.
    Joddan: jag har aldrig hört om någon som har lagat ett trasigt skumgummi på ramen tyvärr
    Lika bra att köpa gecko istället Mer kattsäker ram...
  • modestyclara

SooJuicy skrev 2009-02-24 16:55:05 följande:

Går det inte att fylla igen med sån där skumutfyllnad (ingen aning vad det heter eller om det heter så)?
    Låter ju som en idé...
  • modestyclara

Aprap skrev 2009-02-24 19:01:49 följande:

finns d nån ny bildtråd???den som jag kommer till är gammal.
    längst ner i ts?
  • modestyclara

mamma på vift skrev 2009-02-24 20:24:11 följande:

Är det någon som har bild på nya denim suffletten? Läste att det ska skilja sig mellan de olika och att det finns en med vitt tryck på sidan och en med orange. Någon som vet?
    Den gamla är tryckt vit text, lite graffiti-stil. Den nya är en påsydd etikett med orange text.
  • modestyclara

Ingrid08 skrev 2009-02-24 20:36:47 följande:

Var kan man få tag på ngn som syr sufflett till geckon på beställning?
    Vet inte om det är någon som gör det. Annars kan du beställa till cam och byta dina sufflettbågar...
  • modestyclara

villemina skrev 2009-02-25 13:42:47 följande:

Om man beställer en vagn som finns på lager hos Kidzshop.se, hur lång tid tar det innan man får den? Någon som köpt vagn av dem...?
    tror det går på några dagar bara...
  • modestyclara

villemina skrev 2009-02-25 14:53:06 följande:

Ok, jag fortsätter att terrorisera er med mina knas-frågor:Vilken hade du valt:1. Bee med babynest + en extra suflett för 4000:- och att jag får köra 10 mil och hämta den.2. Ny blå Bee utan tillbehör från Kidzshop.se för 4800:-.Om du var på jakt efter en Bee, vad hade du valt???PS. Jag behöver inte Babynestet egentligen, men säljaren ville sälja allt på samma gång. Man kan ju sälja det på Tradera eller nåt sen.
    Ny bee, så har man garanti...
  • modestyclara

Aprap skrev 2009-02-25 15:37:01 följande:

Emmsan skrev 2009-02-25 15:00:43 följande:
    har jag tur eller??? d som jag stör mig på är att handtaget kan vickas upp o ner typ som att den är lite lös med så är ju alla tydligen..det är det som är på min vagn..
    Är ju en del av fjädringen
  • modestyclara

Aprap skrev 2009-02-25 15:47:31 följande:

men hur va d med inställningen av fjädringen..bebben har ju inte kommit utan nu är den våran 2åring som sitter i den o hon väger ca 13kg och sittsen lutar lite extra bakåt gick d o ställa in på nå sätt? hittade inget i listan som ni gjort.
    Man kan flytta fjädringen på framhjulen. 5 kg per hack. Så tredje hacket räknat inifrån vore väl lagom?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16