Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

Är det priserna efter den globala höjningen 1 mars eller före?

Jag skulle köpa åkpåse jag

kollomanen skrev 2009-02-28 21:50:37 följande:
    Hej Bugganördar!Min bror far till USA och kan tänka sig att handla lite smågrejer till mig... Jag har en cam i denim som faktiskt är importerad från USA. Älskar vår vagn men håller inte på och gör om den och köper extra grejer men tänkte att det kankse skulle vara kul att köpa något nu via brorsan...Har ni några förslag? Blir det någe billigare? Har fått priser på lite grejer men vet ej de svenska priserna...Priser från dollarn blir:Topptyg canvas 878krSolsufflett 354krSolskydd 221krSen kollade jag lite skip hop..saddle bag 248krpronto denim 338krBolla gärna lite inköpsförslag med mig!
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-02-28 22:19:31 följande:

Jag har uppdaterat bloggen med de nya priserna.Man kan beställa till de gamla priserna i 1h och 40 min till på kidz t.ex.
    Bra gjort skoflickan! *funderar på om jag inte behöver en åkpåse nyss*
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-02-28 22:23:47 följande:

Min bruna åkpåse för 700 på haven-rean känns ju som ett KAP nu!
    Japp. Och så snyggt till denim *dregel*
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-02-28 22:25:40 följande:

De hade en marin kvar sist jag var där. Om du vill ha till frogen...
    Njae, lite för mycket marin tror jag...funderar beige, roooosa, offwhite eller nåt till hösten...
  • modestyclara

kollomanen skrev 2009-03-01 09:20:29 följande:

modestyclara skrev 2009-02-28 21:52:35 följande:
    Har ingen aning om prishöjningar osv... Hittade dessa priser i går kväll så det är nog före i så fall.
    Jämförpriser hittar du i FAQ-bloggen som länkas till i ts (men alla är inte uppdaterade ännu)...
  • modestyclara

m med tre stjärnor skrev 2009-03-01 10:32:19 följande:

Ingen mer som väntar på en cam med brun bas från kidz?Tre veckor max var det för två veckor sedan...rastlös trots ingen bebis förrän i maj....
    oj då? Har du mailat/ringt och frågat? Kanske är någon försenad leverans från bugaboo? Jag väntar på en ram sedan 3 v som skulle ta 2 v, men den fick jag besked om att den skulle anlända till kidz under veckan som gick och sedan anlända hos mig i början av nästa vecka efter att jag mailat och frågat...
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-03-01 10:37:54 följande:

Min ram kommer oxå mån/tis med leverans *trampa otåligt* beställde den io figår
    Då åker nog våra tillsammans
  • modestyclara

Paraplyvagn i terräng låter inte som någon toppen-kombi... låter mer som om ni borde ha en klassisk EL Scooter eller nåt sånt *duckar för ruttna ägg*

Eller en urban jungle swift (men jag är tveksam om den blir så mycket högre än buggan i ryggstödet)

jmmm skrev 2009-03-01 19:12:38 följande:
    Vi har en bugaboo cam idag till vår nu 2½åriga dotter.Funderar nu på att sälja denav nedanstående anledningar* vill ha en ännu smidigare vagn ihopfälld (inget högt krav)*känner att buggan e onödigt dyr när man använder så lite* hon sover väldigt lite nu för tiden o vill helst gå själv= lite anv.*hon är för lång, e uppe i suflettenDe vi behöver vagn till är*sovstunder*långa sträckor(eller när vi har brått)Våra behovhusvagnsliv=kuperad terräng många ggrsovmöjlighetsvängbara framhjul ( mane ju bortskämd m buggan)liten ihopfälldSå ni som kör/kört bugga, har ni använt er av någon paraply sulky elelr likannde, vad är era erfarenheter etc?Fundera på en chicco liteway, men har inte känt på den i en butik sa hon att dne var väldigt plastig men ändå fårr bäst i test tillsammans med bee, men den känns för dyr för oss i detta läge
  • modestyclara
    jmmm skrev 2009-03-01 20:54:04 följande:
    nja terräng var kanske lite överdrivet vi har ju med all enkelhet kunna använda buggan m swirwelhjulen fram på våra trippar men inte asfalt hela tiden då sen e de ju sufletten som tar i, kort rygg på buggan. sen e ju visa sufletter designade på annorlunda vis med högre suflett tex.
    Min favorit paraplyvagn är maclaren. Har den enklaste utan justerbar rygg och mina barn sover sittande i dem vid behov...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16