Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

villemina skrev 2009-02-26 21:01:52 följande:

En annan fråga: Ni som har Buggorna som en liten "hobby", hur tar era respektive detta?! Min sambo IDIOT-förklarar mig, typ. Jag visade nyss demo-filmen på Been och han kallade vagnen för det värsta han någonsin sett. Ordagrant:"Ja, det gäller ju att det bara är sånt golv som det är där (vitt, sterilt, blankt golv i filmen!) annars välter väl skiten!! Minsta dammkorn och man kommer inte fram! HAHA! Usch, det var den fulaste vagn jag sett!"Och så sitter jag och suktar och vill ha en sådan NU (helst igår)!!
    Min man förstår inte riktigt men han har gett upp och låter mig skaffa de vagnar jag vill ha...händer att han engagerar sig om han är missnöjd med nån vagn och been tycker han är lite cool men oftast bryr han sig inte. vagnarna är min hobby och han spenderar pengar på annat...
  • modestyclara
    3barnsmor35 skrev 2009-02-26 21:05:32 följande:
    Nu blir det en Cameleon...jag har supernojja redan, tuta inte i mig nya grejer!!! hehehe
    F'låt
  • modestyclara

*avslöjar chockerande hemlighet* har faktiskt inte haft buggan till bebbe än...men mina andra barn har velat sitta upp från 4 mån...får se hur det blir med denna bebben. Har ju en frog med sittdel som står och väntar då så jag lär ju vara sugen på att byta

• modestyclara

JohannaL skrev 2009-02-27 10:25:36 följande:

hjälp ska beställa idag och tänkte kolla för resp nackdelar med fleece el canvastyget, vilket ska man välja?snälla snabba svar =)
    Canvas är snyggare. fleece är dock mysigt att ha på sittdelen
  • modestyclara

eilenna78 skrev 2009-02-27 10:19:05 följande:

Ni som har skaffat Phil&Ted ssyskonvagn, har ni behållt Buggan och isåfall hur länge har ni kört dubbelt?Vilken vagn använde ni mest?
    I slutändan behöver man ju bara en singelvagn så då är ju buggan bra att ha kvar. Jag tycker inte P&T är lika skön att köra som buggan men det är en smaksak...
  • modestyclara

Joddan skrev 2009-02-27 13:29:11 följande:

Vart kan man få tag på den billigaste resväskan till CAM?
    Kom på att vår familj ska till USA i Juli och då kommer plutten följa med (OM HAN ÄR FÖDD DÅ!?!!? BF+1, hehe).
    Måste ju ha en väska då till vagnen!!! 
    Hur ska du göra annars? Får ju inte flyga höggravid ju
  • modestyclara

Joddan skrev 2009-02-27 18:11:51 följande:

Jag är ju på BF+1 idag!!! Så han MÅSTE ju ha kommit ut då Även om det inte känns så just nu....
    Jasså *förvirrad* Jag tänkte du skulle flyga på BF+1
  • modestyclara

Joddan skrev 2009-02-27 18:19:14 följande:

Hahah, nej nej. Hoppas jag inte är högravid då längre..
    Nä det får man ju verkligen hoppas!
  • modestyclara

Fröken Småland skrev 2009-02-27 20:44:28 följande:

Idag var jag på Baby- och Barnmässan i Göteborg. Inga nyheter (annat än silvertoppen som de trodde var rykande färsk). Men det var många fina Buggor att spana på
    shoppade du nåt då?
  • modestyclara

Fröken Småland skrev 2009-02-27 21:14:23 följande:

Två par brallor för sammanlagt 200:- *amatör*
    Imponerande sparsamt eller...

Fanns det några p&T fårskinns-dynor?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16