Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

Fröken Småland skrev 2009-02-27 21:22:14 följande:

Oj, kollade inte i deras monter Men de hade 15% på alla sina tillbehör.
    Jag vet -det är därför jag undrar...är lite sugen på en två tre dynor nämligen...
  • modestyclara

Vi har en liten affärslokal här i vår förening. Kanske vore nåt att öppna bugga-butik under föräldraledigheten Känner mig lite överkvalificerad dock då jag tror att jag faktiskt skulle lyckas hålla koll på vad som finns i sortimentet, min lagerstatus samt priser

• modestyclara

Shoegirl skrev 2009-02-28 17:23:51 följande:

Jag kodar ett system som håller koll både på lager, web- och butiksförsäljning. *avancerat*Så kan vi käka chokladpraliner och gå på mässor. *har plan*
    Det är ju faktiskt sånt man gör om man är samhällsengagerad INTE arbetar statligt...
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-02-28 17:27:31 följande:

får jag va den som står i er butik och ger ÄRLIG rätt info till kunderna då?
    Så länge du inte idiotförklarar kunder som vill köpa emmaljunga och brio så
  • modestyclara

Fröken Småland skrev 2009-02-28 17:37:50 följande:

Nä, jag tror inte på den idén. Folk skulle tro att det var någon New Age-rörelse med storebror-inslag
  • modestyclara

TheSunset skrev 2009-02-28 17:29:13 följande:

Va på barnmässan här i gbg idag... Köpte mig en ju-ju-be skötväska... (Between) DripDrops hette den...(kolla på www.mylittlestar.se )Tyckte den va så jäkla snygg...så matchade den inte alls min vagn...buhuu..va ledsen jag blev.Va fan kan ju inte ha en väska som inte passar ju....
    Nämen vad har du för färg på vagnen då? Du kan ju alltid byta iofs
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-02-28 17:47:10 följande:

Vi kallar butiken "Allt för lattemamman" så behöver vi inte tänka på sånt. *smart*JAg vill dock ha in ett butikslager av sjalar och ergonomiska selar... *inreder new age-hörnan*
    Låter som om vi kommer behöva en babyland-stor butik
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-02-28 17:51:50 följande:

Jag har typ.. 300 kvadrat som skräpar
    Mmm men är läget rätt för lattemamman?
  • modestyclara

JeBi skrev 2009-02-28 20:27:24 följande:

Det var nästan det jag trodde, men borde det inte ha varit en ögla eller nåt då? Jaja... ingen big deal :)
    Jo, det är en pytteliten ögla längst ut på bandet, där drar du igenom bandet så får du en stor ögla att ha runt handleden...
  • modestyclara

JohannaL skrev 2009-02-28 20:24:18 följande:

blev lite skitsig nu, har ebställt en vagn och läste nu att många tyckte den va svår at ha till långa barn, =( hur långa har era barn kunnat va och suttit i den utan problem?orolig tjejen inte ska få plats...=(
    Jag jar en rätt lång 3,5-åring som får plats iaf...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16