Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

Kajsan skrev 2009-02-26 10:54:05 följande:

ÅÅÅ läckert!
    Ja det tror jag på Kanske en rosa åkpåse i till hösten
  • modestyclara
    Katjan skrev 2009-02-26 11:48:07 följande:
    Om man vill köra med en camsuflett på en Frog behöver man bara köpa camsuffletspännen?
    Har inte provat men jag tror det är bågarna som ska bytas ut precis som för geckon... Finns ju nån i tråden som har en cam-frog hybrid
  • modestyclara

Fröken Småland skrev 2009-02-26 12:00:05 följande:

Då köper du nya sufflettspännen och behåller bågarna, ja Tvärtemot Geckon.
    Jag hade fel m.a.o Tur att det finns nån som vet allt om frog också i tråden *lärt mig nåt nytt*
  • modestyclara

JennnyT skrev 2009-02-26 12:19:03 följande:

Hur får du katten att inte göra fler hål?
    Hon får köpa gecko istället Finns inget på ramen att göra hål på
  • modestyclara

eilenna78 skrev 2009-02-26 12:51:06 följande:

eller vänta, var det ramen??? Det är ju bara handtaget det går på...Sorry.
    Jag undrade just hur stark man skulle vara...fast jag har inte provat iofs...
  • modestyclara
    Eofrysina skrev 2009-02-26 13:52:35 följande:
    Tack! Jag har skrivit till dem nu och frågatDe är dock inte alltid så snabba på mail så om du har bråttom så ring istället
  • modestyclara

MBA skrev 2009-02-26 18:25:05 följande:

behöver bra råd!ska köpa en bugaboo åkpåse, vill ha den i färgen offwhite, men undrar om det är ett dumt val,kommer den bli för smutsig? min dotter är 6månader, kommer att använda den nu tills det blir lite varmare, sen blir det inget förrän hösten o då är hon 1år o börjar gå. men undrar går dom mycket ute då?
    Den går ju iofs att tvätta men även om du tar av skorna innan du sätter barnet i åkpåsen så är ju ytterkläderna oftast smutsiga och då är ju påsen skitig på en gång...
  • modestyclara

Det är väldigt praktiskt med åkpåse. Händer att jag stoppar ner min 3,5-åring i vår om jag ska från A till B och inte orkar klä på henne skor och vinterbrallor... Så en åkpåse har du användning för lääänge...

Suri skrev 2009-02-26 16:45:22 följande:
    Hur menar du?Och hörrni, ska jag verkligen köpa en åkpåse nu? Har beslutsångest... Suck. Hade tänkt att han skulle ha liggdelen tills det blev vår och ordentlgit varmt så han kunde klara sig utan bugga-åkpåse. Åtminstone till hösten. Men nu bli han 5 månader om en vecka. Han vill se ut och han sitter så bra i sittdelen. Han är ju mer vaken nu och blir frustrerad av att ligga plant i vagnen. Så det blir nog att använda sittdelen tidigare än jag tänkt.OM jag inte köper buggaåkpåse (har köpt så mycket, maken blir gaaaalen) hur bäddar jag bäst i sittdelen till en liten? Det snöar ju nu.. Känns inte så ombonat i sittdelen utan åkpåsen. Jag bör nog köpa en va? Ska ju ändå ha en till hösten. Sitter bebisar bra i sittdelen med åkpåsen?
  • modestyclara
    3barnsmor35 skrev 2009-02-26 20:31:26 följande:
    Jag ska beställa imorgon...nervigt...det lutar åt grå bas o röd top!
    Du har inte funderat på en frog *insnöad på frog*
  • modestyclara

villemina skrev 2009-02-26 20:14:59 följande:

villemina skrev 2009-02-26 17:01:59 följande:
    Någon som vill hjälpa till...?
    Är dålig på bee tyvärr. Trodde det var så att de tjocka vingarna kom först och sedan tunnare...tunnare är väl bättre för då ryms barnet längre? MEn jag vet inte i vilka affärer vilka säljs eller om min teori stämmer...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16