• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lille Mammsen

Ingen av dom jag känner diggade teutonas tex fun´s däck=blev hårt o skakigt o köra!

Jolley skrev 2008-12-16 09:58:45 följande:
    Kanske man helt ska överge Bugaboo och ge sig på en Teutonia Fun...? *hukar mig för äggkastning*
  • Lille Mammsen

Cam e nyare modell o lite lättare o finna Org.tillbehör o reservdelar till.............

Jolley skrev 2008-12-16 09:54:53 följande:
    SooJuicy skrev 2008-12-16 09:47:43 följande:
    Oj då... Nähä... Usch HUR SVÅRT SKA DET VARA?! Kan liksom inte bestämma mig för nåt!!!Frog eller Cameleon är nu den stora frågan, då.Vad röstar ni för och VARFÖR???*hjälp*
  • jule

Kanske man helt ska överge Bugaboo och ge sig på en Teutonia Fun...? *hukar mig för äggkastning*
    köp inte en fun jag har ju båda men ska du bara ha buggan som extra vagn så passar den väl bee bäst in på vad du söker men körkomforten e bra mkt bättre m frog, blev du klokare nu
  • jule

jule skrev 2008-12-16 10:39:30 följande:

köp inte en fun jag har ju båda men ska du bara ha buggan som extra vagn så passar den väl bee bäst in på vad du söker men körkomforten e bra mkt bättre m frog, blev du klokare nu
    alltså jag menar har ju både frog å bee ingen fun, har dock förstått att många blir besvikna på funen + att buggan e snyggare
  • Aannaa
    Champagne77 skrev 2008-12-15 22:08:02 följande:
    Har du grå bas o svart canvas? Skitsnygg är den i alla fall .
    Ja precis! Tack Kände att vagnen blev lite väl "svart" med svart Velvet-åkpåse, men men tur att bebban oftast är färgglatt klädd

En fråga!
    - hörde att man skulle ställa om fjädringen på de små hjulen då man börjar använda sittdelen... min tjej väger 5 kg o är 4½ månad... ska man? Hur?
    Lite lyx i vardagen >>> perla08.blogg.se
  • straw2008

Jag undrar oxå hur man ska ställa fjädringen för att det ska fjädra så mkt som möjligt?

SOO JUICY:

Vi har både en cameleon OCH en bee, älskar båda!

Cammen för långa utedagar o been när jag vet att det kan vara tångt typ buss eller så, plus att been kan jag bära med babyn i för den väger ju inget alls.

Jag tycker att fjädringen i bee är HELT OK för den storleken på vagn men jag såg en tjej här på fl som köpt en bee som enda vagn till sin nyfödda o det tyckte jag var helt galet, förmodligen kommer hon köpa en cam när babyn kommer :O)

• mama77

I helgen har vi varit på Bugaboos huvudkontor i Amsterdam. Någon som vill veta hemlisar??

De kommer göra flera mönstrade klädslar, olika designer som kommer göra under olika perioder. Paul Frank är ju stor i Holland, och dessa saker kommer ju i Januari som alla säkert vet.

De håller på med en ny vagn......men det dröjer nog 1-2 år innan den är klar. Misstänker starkt att det är en syskonvagn. Fick några hintar.

De verkar vara mycket på gång, ska bli spännande att se...

Om 1 månad kommer DAYTRIP i Stockholm upp på deras hemsida.
    De har en Community som heter FRIENDS -där man kan gå in och registrera sig...kolla på deras hemsida och registrera dig och din vagn..

• Stargirl
    mama77 skrev 2008-12-16 11:54:27 följande:
    I helgen har vi varit på Bugaboos huvudkontor i Amsterdam. Någon som vill veta hemlisar?? De kommer göra flera mönstrade klädslar, olika designer som kommer göra under olika perioder. Paul Frank är ju stor i Holland, och dessa saker kommer ju i Januari som alla säkert vet.De håller på med en ny vagn......men det dröjer nog 1-2 år innan den är klar. Misstänker starkt att det är en syskonvagn. Fick några hintar.De verkar vara mycket på gång, ska bli spännande att se...Om 1 månad kommer DAYTRIP i Stockholm upp på deras hemsida.De har en Community som heter FRIENDS -där man kan gå in och registrera sig...kolla på deras hemsida och registrera dig och din vagn..
    Oj spännande.....Varför fick du komma dit?
    *~Bugaboo RULES~*
  • Ia 70

OBS INGEN ANNONS

Vi ska till Sälen mellan jul o nyår o skulle vilja ha en SKIP HOP pronto, vad är rimligt att ge för en fint begagnad sådan?
    Tacksam för lite hjälp

Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16