• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • dinana
    hyperballad skrev 2009-02-09 14:37:30 följande:
    Svar på #6005 haha det var ju super fräckt, har jag aldrig sett bara. men hur går det att köra med en sådan? känns som om barnet sitter så att man kommer att gå in i det?!
    Har faktiskt aldrig provat med ungen på.. men det är ju väldigt sällan man går så nära vagnen ändå... jag är van att bara gå å puffa på vagnen =D
    ★ Molly ?061216 ★ (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • hyperballad
    Svar på #6007
    dinana skrev 2009-02-09 14:41:10 följande:
    Har faktiskt aldrig provat med ungen på.. men det är ju väldigt sällan man går så nära vagnen ändå... jag är van att bara gå å puffa på vagnen =D
    ah jag har ju då ingen vana alls eftersom vagnen inte kommit ännu o pyret fortfarande är i magen.
    men jag sparade ner bilden, kanon smart ide om den nu är praktisk!
  • Aprap

helt otroligt..varför måste tillbehören ryka iväg i pris...om man ska ha en bräda med stol så går det på 1500kr...
    lika bra o köpa en vagn till...

dinana skrev 2009-02-09 14:31:24 följande:
    näst längst ner på den sidan har du tiny toten www.familjetorget.se/default.asp...
  • Fröken Småland

Man får gå lite vid sidan om när man har den på, men det gör man även om man bara har ståbrädan, i alla fall jag som är kort måste göra det.

• Aprap

den är bra formad så den hamnar mellan dina fötter då du går för det är inte ofta man går ihop...(om man inte är gravid o kissnödig)*hihi*

hyperballad skrev 2009-02-09 14:43:42 följande:
    Svar på #6007 ah jag har ju då ingen vana alls eftersom vagnen inte kommit ännu o pyret fortfarande är i magen. men jag sparade ner bilden, kanon smart ide om den nu är praktisk!
  • hyperballad
    Svar på #6010
    mamma2003 skrev 2009-02-09 14:51:19 följande:
    Man får gå lite vid sidan om när man har den på, men det gör man även om man bara har ståbrädan, i alla fall jag som är kort måste göra det.
    oki, jag är också kort så då blir det väl samma här om det är aktuellt om några år... hihi
  • Aprap

vagnen blev betydligt tråkigare o köra då den va ikopplad...så jag kommer att köpa den för nödlösningens skull...

• Aprap

nu är buggisen beställd!!!!JEEEEAAAAH!!!!
    Det blev en brun/orange med uv-skydd och mugghållare för 7400kr
    inte illa inte!!! EN HELT NY!!!

• Aprap

+ att den levereras till dörren!!!!
    älskar sööörvare!!
    Nu fick jag nå knaskick!!! *haha*
    Sorry..

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16