• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Noiis

noa va 3 månader men jag bytte lite fram och tillbaka, när vi åkte på sem fick han ha liggdelen då de va smidigast så men helt och hållet bara sittdel från dess att han va max 5 månader

• caessa
    steffo trish skrev 2009-02-08 23:14:13 följande:
    Någon som vill dela med sig av åldrar på sina bebisar då de fått sin sittdel till vagnen?
    Min tjej var 3 månader. Fungerade kanon, hon vart nöjd.
  • myHappiness

steffo trish skrev 2009-02-08 23:19:57 följande:

Var han superstark i ryggen då eller "normal"? Sov han bra i den och så?  Vår kille är 4 mån om en vecka så då borde det ju gå bra då va?
    Han var väl normalstark. Hade mest liggläge då. Ibland mellanläget.
  • Noiis

okej hjälp mig! behöver jag verkligen vinter hjul??? jag hade tänkt att ha dom ute på landet då de mest är grus gupp och ojämn mark där... frågan är ju bara är de verkligen ett måste?? eller ska man hoppa de och köpa suflett istället???

• Nathalie Löwqvist

Får man med madrass till liggdelen när man beställer från babytrader?? Kommer inte ihåg att jag såg någon när jag packade upp min vagn, kanske inte tänkte på det heller då jag satt på sittdelen på en gång och nu ligger kartongen med liggdelen nere i källaren och jag är för lat för att gå ner och kika i röran ;)

/Nathalie
  • galgbacke
    Någon som vill dela med sig av åldrar på sina bebisar då de fått sin sittdel till vagnen?
    7 månader. Men hon kunde sitta själv utan stöd redan vid 4 månader:)
    i love me
  • Billabong

Nathalie Löwqvist skrev 2009-02-09 00:17:52 följande:

Får man med madrass till liggdelen när man beställer från babytrader?? Kommer inte ihåg att jag såg någon när jag packade upp min vagn, kanske inte tänkte på det heller då jag satt på sittdelen på en gång och nu ligger kartongen med liggdelen nere i källaren och jag är för lat för att gå ner och kika i röran ;)

/Nathalie
    Ja, man får alltid allt komplett när man köper Bugaboo ny - oavsett butik man köper ifrån.
    Och ja, jag vet att det är/var så från Babytrader då vi köpte vår därifrån för 1,5 år sedan.
  • Älgen
    Noas mamma skrev 2009-02-08 23:30:02 följande:
    okej hjälp mig! behöver jag verkligen vinter hjul??? jag hade tänkt att ha dom ute på landet då de mest är grus gupp och ojämn mark där... frågan är ju bara är de verkligen ett måste?? eller ska man hoppa de och köpa suflett istället???
    Jag tycker vinterhjulen är bra att ha när det är snöigt eller grusigt/lerigt så är småhjulen för sliriga. Men beror ju på vart du ska köra nånstans. Vänta med att köpa om du är osäker och prova hur du tycker det funkar med småhjulen. Det är ju lätt att komplettera med vinterhjulen senare om du tycker de behövs.
  • Lille Mammsen

Min lille diggade INTE att vila/sova i sittdelen /försökte åla sig ur igenom suffletten (VÄL fastspänd) med efter ca 6½-7mån så va den OK!!

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16