• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Mamma TN

Vi har en svart/grå Bugaboo Camelion fr 2007 som vi funderar på att sälja då sonen har vuxit ur den. Har ngn koll på vad man kan få för dem begagnat? Liggdelen är oanvänd. Finns skötväska och åkpåse till. Däremot är "mittenhandtaget" eller vad man nu ska kalla det skadat. Sonen älskade det där materialet och har gnagt lite på den. Vet ni om man kan köpa ny som reservdel?

Ni verkar ha koll på Bugaboo i den här tråden så jag hoppas och är tacksam för svar.

• modestyclara

Mamma TN skrev 2009-03-03 12:39:18 följande:

Vi har en svart/grå Bugaboo Camelion fr 2007 som vi funderar på att sälja då sonen har vuxit ur den. Har ngn koll på vad man kan få för dem begagnat? Liggdelen är oanvänd. Finns skötväska och åkpåse till. Däremot är "mittenhandtaget" eller vad man nu ska kalla det skadat. Sonen älskade det där materialet och har gnagt lite på den. Vet ni om man kan köpa ny som reservdel? Ni verkar ha koll på Bugaboo i den här tråden så jag hoppas och är tacksam för svar.
    Bumperbar går att köpa på ex kidzshop.se och hos alla bugaboo-ÅF.

Jag är dålig på begagnat-priser men tror det kan vara bra att avvakta lite med tanke på att priserna just höjts i butik så lär de gå upp på andrahandsmarknaden också...
  • Senap
    Mamma TN skrev 2009-03-03 12:39:18 följande:
    Vi har en svart/grå Bugaboo Camelion fr 2007 som vi funderar på att sälja då sonen har vuxit ur den. Har ngn koll på vad man kan få för dem begagnat? Liggdelen är oanvänd. Finns skötväska och åkpåse till. Däremot är "mittenhandtaget" eller vad man nu ska kalla det skadat. Sonen älskade det där materialet och har gnagt lite på den. Vet ni om man kan köpa ny som reservdel? Ni verkar ha koll på Bugaboo i den här tråden så jag hoppas och är tacksam för svar.
    Kolla på blocket och sätt ett pris utifrån det. Bättre svar har jag inte.
    My sugar is raw
  • Candra

Yay! Nu har sambon varit och köpt en bugga cam Jag fick min vilja igenom

• Suri
    Candra skrev 2009-03-03 12:49:23 följande:
    Grattis!!!
    Läs inte detta www.gutegirl.blogspot.com det är inte ok att hänga ut varandra på FL!!!
  • modestyclara
    Candra skrev 2009-03-03 12:49:23 följande:
    Vad blev det för färg?
  • Mamma TN

modestyclara, Tack! Frågan är bara om det är bättre att sälja den som den är eller köpa ny. Måste kolla vad den kostar.

• Candra
    modestyclara skrev 2009-03-03 12:52:04 följande:
    Vad blev det för färg?
    Grå bas och ljusblå topp.
  • Bellbox
    malinkaunitz skrev 2009-03-03 11:03:09 följande:
    Någon som kan svara snabbt på om man kan tvätta en JuJube skötväska i tvättmaskinen? :) Tack på förhand!
    Ja det ska man kunna göra, men står det inte på någon tvätt-lapp i typ botten på väskan?! Gå annars in på mylittlestar.se och kolla (de säljer den & är jättetrevliga) eller ring dom om inget står där

IDAG har jag beställt en Cameleon *Hjälp*
    Skulle ha köpt en Phil & Tedslängre fram i vår om allt gått vägen men vi fick ett MF nu alldeles nyss
    MEN vi sålde vår andra vagn nu & beslöt igårkväll att köpa en Bugaboo så länge eftersom den verkar så smidig (men hu så dyr!) + förhoppningsvis håller andrahandsvärdet bra Man behöver ju både en bra singelvagn + en dubbelvagn om det blir syskon framöver säger ju många med flera barn
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan född 0802 & MA 0902 ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • modestyclara

Mamma TN skrev 2009-03-03 12:52:37 följande:

modestyclara, Tack! Frågan är bara om det är bättre att sälja den som den är eller köpa ny. Måste kolla vad den kostar.
    220 kr kostar den...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16