• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • modestyclara
    Candra skrev 2009-03-03 12:56:47 följande:
    Grå bas och ljusblå topp.
    En av mina favorit-kombos! *dregglar*
  • modestyclara
    Bellbox skrev 2009-03-03 12:59:29 följande:
    Ja det ska man kunna göra, men står det inte på någon tvätt-lapp i typ botten på väskan?! Gå annars in på mylittlestar.se och kolla (de säljer den & är jättetrevliga) eller ring dom om inget står där IDAG har jag beställt en Cameleon *Hjälp* Skulle ha köpt en Phil & Tedslängre fram i vår om allt gått vägen men vi fick ett MF nu alldeles nyss MEN vi sålde vår andra vagn nu & beslöt igårkväll att köpa en Bugaboo så länge eftersom den verkar så smidig (men hu så dyr!) + förhoppningsvis håller andrahandsvärdet bra Man behöver ju både en bra singelvagn + en dubbelvagn om det blir syskon framöver säger ju många med flera barn
    Trist med missfall Bra med tröstshopping Ja buggan är en vagn ni kan behålla tills minsta barnet inte åker vagn mer... Vad blev det för färg?
  • Lille Mammsen
    Svar på #7416
    GLÖM ej att skriva INGEN ANNONS nästa gång pga trådar har blivit stängda pga reglerna ej följs!
  • Stargirl
    Candra skrev 2009-03-03 12:49:23 följande:
    Yay! Nu har sambon varit och köpt en bugga cam Jag fick min vilja igenom
    Hihihi....kul....lägg upp bilder i bildtråden när du monterat upp den
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Senap
    Mamma TN skrev 2009-03-03 12:52:37 följande:
    modestyclara, Tack! Frågan är bara om det är bättre att sälja den som den är eller köpa ny. Måste kolla vad den kostar.
    Jag tror det höjer värdet om den är oskadad. Det gör ganka mycket för helhetsintrycket på vagnen.
    Lille Mammsen skrev 2009-03-03 13:08:50 följande:
    GLÖM ej att skriva INGEN ANNONS nästa gång pga trådar har blivit stängda pga reglerna ej följs!
    Det räcker inte. Jag vet trådar som blivit stängda ändå.

Pixter: Vad tråkigt! Såklart du ska ha en bugga.
    My sugar is raw
  • Mamma TN

En annan fråga nu när jag ändå är igång... Min son är drygt 2,5 och stor för sin ålder så ni förstår att han inte får plats i Buggan längre. Har tänkt på paraplyvagn/sulky, typ Maclaren men har flyttat från stan och det blir bökigt med så små hjul. Vill ha en smidig vagn men som ändå är stabil, helst med svängbara hjul förstås men det verkar inte finnas. Bra också om man kan använda den tills sonen slutar med vagn. Tacksam för tips!

• panzermensch

Vi har Race till stora som dagisvagn när mormor hämtar, inte svängbara hjul men ok för stor tjej

I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • Mamma TN
    Lille Mammsen skrev 2009-03-03 13:08:50 följande:
    Sorry! Har ingen koll på sånt. Det var bara menat som en förfrågan.
    modestyclara skrev 2009-03-03 13:05:23 följande:
    Mamma TN skrev 2009-03-03 12:52:37 följande: 220 kr kostar den...
    Tack! Ja, jag såg det. Det är nog värt att köpa till en sån!
  • LillaJag89

hur är bugaboo cameleon att köra på vintern utan snöhjul? menar om de är oplogat.

är så sugen på att köpa en...

• modestyclara

Mamma TN skrev 2009-03-03 13:16:22 följande:

En annan fråga nu när jag ändå är igång... Min son är drygt 2,5 och stor för sin ålder så ni förstår att han inte får plats i Buggan längre. Har tänkt på paraplyvagn/sulky, typ Maclaren men har flyttat från stan och det blir bökigt med så små hjul. Vill ha en smidig vagn men som ändå är stabil, helst med svängbara hjul förstås men det verkar inte finnas. Bra också om man kan använda den tills sonen slutar med vagn. Tacksam för tips!
    urban jungle?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16