• Matillin

Skulle ni tillåta att eran 15 åring hade sin pojkvän/flickvän hemma hos er över natten?

Skulle ni tillåta att 15-åringens pojkvän/flickvän sov över i barnets rum?

Är rätt säker på att jag inte skulle det!
    Och skulle nog absolut inte låta dom sova över hos pojkvänner.

Hemma i kalla sverige igen !!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle ni tillåta att eran 15 åring hade sin pojkvän/flickvän hemma hos er över natten?
  • Absolute Beginner

Ja, jag tillät det när hon var 15 år.

• Felicia6

Jag har alltid fått ha mina pojkvänner sovandes över hos mig och jag har alltid fått sova hos dom. Jag kommer tillåta det för min son också. Som många andra har skrivit. man kan ha sex överallt. Vill man ha sex så ser man till att ha det och då vill jag hellre att dom ska ha sex här hemma på hans rum än att dom ska ha det på en sunkig toa på en fest eller dylikt.

Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • Beckah82
    Beckah82 skrev 2008-12-08 13:57:14 följande:
    Ja, helt klart. Hade inte varit orolig över sx. Hade de velat ha sex hade de haft det ändå, garanterat. Övernattning eller ej.
    jag fick ju min son när jag var 15 år dessutom så det skulle ju bli väldigt märkligt att förbjuda en liten harmlös övernttning i jämförelse.
    ♥ Bitchens blogg ♥ beckahbitch.blogg.se/
  • elvinaOstefan
    Morbid angel skrev 2008-12-08 13:57:24 följande:
    Fast är sex så hemskt? Som sagt,knullar gör man ändå och jag anser absolut att det är trevligare att få ha tid på sig i en mysig säng än att behöva ta snabbisar i en kompis säng,på en toalett eller i en buske osv
    haha, nej det är inte hemskt om man har det med rätt person på lika villkor. Men nu har jag en son, så jag hade säker efter att blivit övertalad tillåtit det. Men med en dotter så käns det konstigt nog värre.
    Devin, det finaste vi har ♥
  • lovemyboys

Jag kanske tänker galet...men det känns inte som att jag vill "bjuda" på det....Klart att dom har sex ändå...om dom nu vill...
    Men just nu, med en son på 13...så känns det inte ok!!

Och förhoppningsvis lockar inte en buske till sex...någonstans är det ju emellanåt FF....
    ÅÅ,va svårt detta va, då jag inser att jag är ett unikum....

• JeanneDArc

är en fest med ff bättre än att få älska i ens trygga hem då?

• Miss Lau

Ja, förutsatt att det är en vettig pojk/flickvän.

Och jag fick både sova över och ha pojkvännen sovandes i mitt rum när jag var 15 år. Och jag kan lova att på natten, med föräldrar på andra sidan väggen, var det rätt lugnt jämfört med många andra situationer

• Morbid angel
    elvinaOstefan skrev 2008-12-08 14:00:42 följande:
    haha, nej det är inte hemskt om man har det med rätt person på lika villkor. Men nu har jag en son, så jag hade säker efter att blivit övertalad tillåtit det. Men med en dotter så käns det konstigt nog värre.
    Jag har också en son men tror och hoppas att jag hade resonerat likadant om jag hade haft en dotter.
    För mig som förälder känns det viktigt för mig att mitt barns sexdebut/sexliv sker i "hemmets lugna vrå" istället för tex på en toalett
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld.
  • m00nfl0wer

Nu är det iofs mååånga år kvar tills tösen är 15år. Men jag svarar Ja, absolut! För då får jag träffa honom och får se vad han är för en person. Annars kanske dom hålelr sig undan och jag vet ingenting om honom och är istället orolig för att det ska hända någonting ute.

Jag sov över hos en pojkvän när jag var 14år. Sen hade jag ett 11mån långt förhållande som 15åring och han fick självklart sova hos oss och jag hos honom, för han bodde i Uppsala och jag i Sthlm. Inget konstigt. Han var förövrigt 17år.

Tycker inte att man kan förbjuda. Jag har även sovit hos killkompisar när jag var 15-16år gammal. Enda problemet var att INGEN hade pratat om skydd med mig, så jag blev gravid som 16åring och behöll. Jag kommer nog nästan vara tjatig angående skydd när min dotter kommer upp i åldern lite.

Svar på tråden Skulle ni tillåta att eran 15 åring hade sin pojkvän/flickvän hemma hos er över natten?