Hej!
Jag hoppar in här trots att jag är osäker på om jag haft äl (inte haft mens sedan jag fick min dotterför 13 månader sedan).
Har dock en massa symptom. Vi mös förra veckan på tisdag kväll, inget mer varken före eller efter. Så OM det blivit något så blev det då.
Jag har haft en massa symptom, som MKT flytningar (ända sedan den förmodade äl) Flytningarna var då slemmiga och har de senaste ca 5 dagarna varit mjölkiga och vattniga.
Senaste två dagarna stark molande värk, och även lite som en ilande smärta under ett par timmar igår på hö sida ner mot ljumsken. Ända sedan äl har jag kännt molande värk, men mycket starkare nu.
Svullen om magen de senaste två dygnen.
Jag trodde det ev var äl på gång, så jag tog äl-test igår. Det visade ett starkt streck! Tog även ett grav test. Tyckte mig se ett svagt streck, men ev inbillning.
Tog två nya gravtest idag, ett visade ett mkt svagt streck (dock starkare än igår) och ett visade inget alls. Alla test är från Testlagret.
Får se hur det utvecklar sig. 14 dagar efter ev befruktning är ju nästa vecka på tis. Så egentligen lite tidigt att testa. Men Testlagrets stickor kan visa så tidigt som 7 dagar efter befruktning står det.
Ett tips kan ju vara, eftersom ni verkar ha bra koll på när ni har äl, att ta ett äl test (om man har "överblivna" test hemma) och se om det ger utslag. De verkar reagera på grav hormon har jag läst här på fl. Om det visar något så borde det vara ett gott tecken och inte äl eftersom den nyss varit!
Håller alla tummar och tår för alla!
Någon som ska testa snart?
KRAM