• lillstrumpis

ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom

jag hade äl i början av förra veckan. Började redan för typ två dagar sedan känna av nedre delen av magen
    (vilket jag troligen gör varje månad...men kommer inte ihåg hur det brukar kännas...)
    Det är typ som om det svider lite utåt ljumskarna osså nån typ av värk i magen.

Lite ömma bröstvårtor har jag oxå.

Hur känns det för er??

• Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom
  • lillstrumpis

mina symtom är som bortblåsta..närmar mig bim testade neg idag. tror att jag börjar få mensvärk...fast tycker ändå att det kanske inte riktigt känns som riktigt mensvärk..men..men det är väl "skenistankarna" som spökar

• LoM2006

Har ett nytt symtom jag....Störra bröst! Även maken fick vara med och känna och stämde in *fniss*
    Herregud vad kroppen kan lura en om jag nu inte är gravid..
    BIM - 4 eller 5 idag

• Maria o Marcus familj

Hej! Hur går det för er med symtom mm...
     Själv mår jag illa, och tycker mig ha nån slags mensvärk, ilar lite i brösten oxå..
    Ja jag vet, det är nog alldeles för tidigt.. (skengravid kanske)

Men hoppas ju så..

• Songbird1

Vad kul att höra om allas symptom... Skälv har jag BIM på tisd sen 16 och ska testa på på söndag...
    Har svullna bröst, molvärk och stickningar i ljumskarna, uppblåst och bubbig mage, lätt illamående och trött.
    Usch... känns lite tufft idag... Har ju barit så säker 2 ggr innan. Man är kanske skenis igen...

Hur går det för er andra som oxå BIM:ar nu när som helst? Lillstrumpa?

• Megaia

Är ett + alltid ett +? om det är svagt vad betyder det?Kan jag hoppas på att de stämmer?

• Songbird1

Megaia skrev 2008-12-12 17:06:49 följande:

Är ett + alltid ett +? om det är svagt vad betyder det?Kan jag hoppas på att de stämmer?
    Ja, ett pluss ska alltid betyda att du är gravid även om det är svagt! Ibland kan det dock bli ett spökstreck... Lägg upp en bild i ditt galleri på starka bilder så kanske vi kan hjälpa dig att se! :)
  • guld lock

En dum fråga kanske men när ni skriver tex ÄL+6..räknar ni (ÄL)från stegringsdagen eller dan efter eller vaddå?

• guld lock

jag själv beräknar ÄL 2 dagar efter stegring skulle jag ju skriva också.

• Geléhallon89

har med bim på måndag eller tisdag. (:
    Jonthes moster Milla skrev 2008-12-10 20:32:53 följande:

Jag har BIM nu på måndag eller tisdag, här mina symptom.Två dagar efter ÄL fick jag sjukt ont i bröstvårtorna, det sved och brände i dom och var mycket känsliga för beröring (kan ha berott på ÄL) Efter två dagar gick det över. Fem dagar efter ÄL ilade det nåt fruktansvärt ner i vänster ljumske i stort sett hela dagen plus att det spände och drog lite i nedre delen av magen. Dagen efter var det oxå borta... En vecka efter ÄL kom samma ilande tillbaka fast mer i båda ljumskarna och inte riktigt lika kraftigt, på kvällen gick det över. Hade även lite mjölkliknande flytning samma dag på morgonen men på kvällen var det mera tjockt. Yrsel har jag märkt av lite oxå men jag måste vara skeptiskt till allt detta, jag tror jag är skengravid La Grande. Vågar inte tro nåt annat. Idag inga symptom alls... Märkligt...Någon som känner igen sig??
Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom