• Qaroliine

Jordbävning i skåne!!!

Vaknade nyss av att sängen skakade nåt otroligt!! Hunden skällde och morrade och jag förstod ingenting, totalt yr i nattmössan!!
    Det gick upp för mig att det var ett jordskalv, blev livrädd!!! Skrek på min sambo som var på nedanvåningen och jag rusade ner och ville springa ut på gatan, var rädd att få huset över mig!!
    Vilken hemsk upplevelse! Hela skåne är drabbat säger dem på nyheterna nu! Hus skadade och människor föll ur sina sängar! :-O

• Svar på tråden Jordbävning i skåne!!!
  • cuteswegirl

jo jag vaknade av samma trevliga insikt! trodde först jag fantiserade!

Nu har det nog blivit våran tur! BF 090614
  • Rottis77

visst va det hemsk. Vaknade av att sängen skakade, hundarna blev rädda. Var bor ni?

• Qaroliine

FYFAN vad obehagligt det var alltså!! Har fått gå runt och hänga upp tavlor och ställa diverse saker på sin plats! Ska vila i soffan men är skiträdd att det ska hända igen!!

"Mycket kraftigt skalv 4.5-5 på richterskalan"

Herregud! I SVERIGE?! Kan inte riktigt ta in det!

• 3barnsmor35

Det var läskigt!!!

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090624
  • Qaroliine

Bor 1 mil utanför staffanstorp!!
    Pratat med mina föräldrar och kompisar, boende kring och i malmö, samma där för alla utom EN kompis som påstår att hon inget känt i malmö.

• Rottis77
    Qaroliine skrev 2008-12-16 07:01:44 följande:
    FYFAN vad obehagligt det var alltså!! Har fått gå runt och hänga upp tavlor och ställa diverse saker på sin plats! Ska vila i soffan men är skiträdd att det ska hända igen!! "Mycket kraftigt skalv 4.5-5 på richterskalan" Herregud! I SVERIGE?! Kan inte riktigt ta in det!
    Vågar man gå och lägga sig igen?? Är trött, har varit uppe en massa med lilleman i natt...
  • Qaroliine

Här mullrar igen! :S Vill verkligen inte uppleva det en gång till!

• 3barnsmor35
    Qaroliine skrev 2008-12-16 07:05:20 följande:
    Här mullrar igen! :S Vill verkligen inte uppleva det en gång till!
    Var är här?
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090624
  • Qaroliine
    Rottis77 skrev 2008-12-16 07:05:10 följande:
    Vågar man gå och lägga sig igen?? Är trött, har varit uppe en massa med lilleman i natt...
    Ingen aning! Man kommer ju inte somna efter detta precis.. är rädd att huset ska falla ner över mig.
  • Rottis77
    Qaroliine skrev 2008-12-16 07:04:24 följande:
    Bor 1 mil utanför staffanstorp!!Pratat med mina föräldrar och kompisar, boende kring och i malmö, samma där för alla utom EN kompis som påstår att hon inget känt i malmö.
    Jag bor mellan Blentarp och Veberöd, här kändes det jätte mycket, tom sambons bil skakade.
Svar på tråden Jordbävning i skåne!!!