• Qaroliine

Jordbävning i skåne!!!

Vaknade nyss av att sängen skakade nåt otroligt!! Hunden skällde och morrade och jag förstod ingenting, totalt yr i nattmössan!!
    Det gick upp för mig att det var ett jordskalv, blev livrädd!!! Skrek på min sambo som var på nedanvåningen och jag rusade ner och ville springa ut på gatan, var rädd att få huset över mig!!
    Vilken hemsk upplevelse! Hela skåne är drabbat säger dem på nyheterna nu! Hus skadade och människor föll ur sina sängar! :-O

• Svar på tråden Jordbävning i skåne!!!
  • FridaT

Usch jaa!!
    Låg vid toan och spydde (maginfluensa) när det satte igång, tillsammans med mina graviditetshormoner var det det värsta på länge! Sprang in till dottern för att skydda henne.
    Allt gungade och svajade. Läskigt!!

• gravid

jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. bor i everöd, så jag trodde det var ett flygplan som störtade vid vår flygplats... fy fan vilken jobbig morgon.

• MyggaMygg

Hoppas man inte behöver käna av det mer. ska fan va ensam hemma... Och jag med nojja trode det va världens undergång

• gravid

MyggaMygg skrev 2008-12-16 07:41:34 följande:

Hoppas man inte behöver käna av det mer. ska fan va ensam hemma... Och jag med nojja trode det va världens undergång
    det trodde jag med....
  • MyggaMygg

Bara jag som inte kommer vga somna om eller gå på helspänd hela dan?

• FridaT

Jordbävning är ju inte det första man tänker på.. trodde detsamma ett tag

MyggaMygg skrev 2008-12-16 07:41:34 följande:
  • LovelyMeLovelyYou

MyggaMygg skrev 2008-12-16 07:42:24 följande:

Bara jag som inte kommer vga somna om eller gå på helspänd hela dan?
    Japp! Vågar inte göra något förrän dottern vaknat och jag kan ta henne med mig överallt...
  • lena86

sånt hemskt skönt man slapp jag bor så högt uppe:D Jag hade fått panik

• gravid

trodde aldrig vi skulle få va med om det här... o efter-skalv på detta med. men skulle inte efter-skalven kommit för länge sen? jag menar det e ju 1,5 timme sen det hände??

• MyggaMygg

Trdoe det va en komet som störtade elelr att det va början på att jordenlivet skulle slockna och rädslan sitter i än, här kommer man fasen inte våga somna igen och va rädd hela tiden nu

Svar på tråden Jordbävning i skåne!!!